8.7.2014

Hello sun, nice to see you!


Tänään sain väännettyä itseni sängystä ylös 13.25, nukuin siis aivan liian pitkään. Tarkotus oli herätä 10 maissa mutta kuten tavallista tällee lomalla olin laittanu herätyskellon kiinni ja kääntäny kylkee kun se soi. :) 
Ulkona on ollut aamusta asti hirvee helle, meijän takapiha kylpee koko päivän auringossa ja mittari näytti siellä olevan +37 lämmintä...huh huh. 
Käytiin sit Zilin kää pyöräilee lyhyt lenkki ja mentiin etupihan portaille jätskille, siinä oli mukavan varjosaa. Äiti pyyhälti töistä kotiin 15 jälkeen hirveessä vimmassa ja ite olin siis tosi laiskalla tuulella niin en oikeen innostunu sen hössötyksestä...:D 
No lopulta löysin itteni oksaleikkurit kourassa saksimassa kuolleita oksia meidän koristevadelma pensaista. Tuli muuten hiki siinä touhussa. 
Sitten lähettiin hakee veli junalta ja tullessa käytiin kaupassa ja sit grillattiin makkaraa ja sit käytiin ettii mattolaituria mut ei löydetty :D 
Sitten tuotiin Zilpura kotiin ja lähettiin uimaan. 
Meijän private rannalla oli muitaki uimareita, joitaki pentuja jotka nosti sieltä pohjasta sellasii muta kasoja ja ofc heitti ne siihen laiturille -.- 
Ite kattelin sieltä syvemmältä närkästyneenä niitten touhuja. Mut sit tyydyin vaan kahtoo kun "lapset leikkii...." Vaikka ois tehny mieli sanoo jotain. 

Mietin että voisin huomenna tehdä My Dayn pitkästä aikaa. Huomenna onkin suunnitelmissa laiskottelua ja illalla mennään Rokkisille kuuntelee JVG ja Sini Sabotage :DD Ei kuulu suosikkeihin mut lähinnä lähen sinne hyvän fiiliksen vuoks ja mikä tärkeintä kahtoo kun mun täti esittää mahtavia tanssimuuvejaan,. toivottavasti ei tarvii hirveesti hävetä.

Toisaalta en mä oo mitää hirveen häpeilevää sorttia. Voin nyt tännekki kertoo että ku oon tottunu ettei tuol rannal oo muita missä me käyvää nii aattelin et tuski siel tänäänkää ja järkyttävät säärikarvat ku en oo jaksanu höylätä :D Ihan pokkana jalkakarvoineni menin vaan uimaan ja liehuin siel biitsil, jos ne ei mua haittaa niin ei pidä haitata muitakaan. Fuck It. ;)

Ainiin , mun saappaat tuleeki kalliimmaks ku 250e ne oli laskenu jotai väärin ja tänää sain säpööni sit infoo :D 
London malli tulis maksaa 305e tässä siitä kuva: 

 
Firenzen muokkaus kuluja en vielä tiedä, luultavasti huomenna selviää ja sit kysyin viel yhdestä mallista paljonko se muokkaus maksaa. Luultavasti otan näistä sen edullisimman kun tällä hetkellä on tosiaan vähän huono rahatilanne. :) 

Ärsyttävää kun mun oikee korva on lukossa, sinne varmaan meni vettä siel järvessä ja nyt se ei aukee, tai aukee hetkeks ja menee taas kiinni. :D 

Huomenna siis luvassa, auringon ottoa, hikoilua ja illalla se rokkiset. ;) Ja nään mun rakasta halipumpulaaakin. Ihanaa! 
Eipä tässä nyt varmaan muuta, aattelin vähän muokkailla näitä blogi sivuja viel tällä viikolla. Kun haluisin tehä tänne semmosen kuva gallerian. ;) 
 

2 kommenttia:

  1. Mistä tilaat saappaat? mulle on tulossa nyt !vihdoin! saappaat kaviolasta, tällähetkellä ne on siellä pienennettävänä. En malta odottaa että puolen vuoden etsintä vihdoin päättyy:D

    VastaaPoista
  2. Kiva juttu ;) Mä tilasin saappaat kans Kaviolasta! :D
    Minkä mallin saappaat tilasit? Mulle tulee Firenze tai Valencia ;) Ja niitäkin pitää vähän muokata. :)

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3