10.7.2014

I will always remember all of you #

Voihan kesä. Mulla alkaa taas olla ponikuumetta, liekkö ihan normaalia tähän aikaan vuodesta?
Tosiasia vaan on se että tässä elämäntilanteessa ei oo aikaa omalle hevoselle.
Oon onnellinen siitä että saan ratsastaa meidän ihanalla tallilla 3-4krt viikossa, se on paljon ratsastustunneista jos miettii miten kallista nykyään on. :) Tosin meidän tallilla on aika edulliset tunnit.
Mulla menee melkein 100e/vko ratsastustunteihin, mutta se on sen arvosta. Oon päässy kehittymään tosi paljon. :)


16 päivää mun muuttoon. Edelleen oon onnekas sillä muutan paikkaan jossa on pihassa 5 omaa, vain meille nuorille tarkoitettuja hevosia. Pääsen osallistumaan päivittäin hevosten hoitoon ja liikutukseen. Ja lisäksi kohta alkaa koulu, ja koulussakin me ratsastetaan ja puuhataan hevosten kanssa. Mitä muuta vois enää toivoa?
No omaa ponia tietenkin mutta ehkä vuoden tai parin päästä, sitten kun on otollinen tilanne ja kaikki asiat mallillaan.

Tänään mulla olis ohjelmassa ettiä varastosta pahvilaatikko ja pakkailla täältä kotoa kaikki tavarat laatikkoon mitkä aion ottaa mukaan Jakkulaan.
Meinattiin käydä myös pelaamassa frisbeegolffia.
Mun jalat on kipeet eilisestä tanssimisesta Rokkisilla. :) Varmasti liikunta tekis vaan hyvää, sillä mun pohjelihakset on aivan jumissa.
Tosiaan oltiin eilen ilta siellä Rokkisilla ja siellä esiintyi Sini Sabotage ja JVG, kumpaakaan en oikeastaan kuuntele mutta oli siellä hauskaa. ;)
Tosin kaikki muut seiso kun tikkupaskassa, oltiin melkein ainoat jotka tanssi kunnolla.
Oli hauskaa. ^^)
Dressage is like dancing.
 Meil on muuten ensviikonloppuna kisat ja sitten sitä seuraavalla viikolla torstaina. :)
Tajusin just että mul on jälellä enää 5 ratsastustuntia kummulla, 3 päivää leiri avustajana ja 2 kisat. :'/
Ikävä tulee meidän parasta talliporukkaa ja rakkaita hevosia, on kuitenkin aika jatkaa matkaa.
Aion kyllä käydä Kummulla moikkailemassa tytsyjä niin usein kun mahdollista. <3
Ainoo asia mitä mul tulee ikävä Joensuusta on kaverit, talli ja hevoset. (:
Mehiksestä pois pääsy on ollu mun haaveissa siitä asti kun jouduin sinne, enkä ikinä oo juurtunu sinne, enkä laitostunu kiitos meidän tallin. <3


En ikinä ikinä tuu unohtaa miten paljon oon oppinu Kummulla ja saanu sieltä hyviä kokemuksia ja oppeja elämään. Sieltä olen saanut hyvän pohjan uralleni hevosalalla. Kiitos. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3