15.7.2014

Ricolla #

Moikka, kerron nyt nopeasti tän illan tunnista. Menin Ricolla ja oli siis eka kerta minulle Rico ponin selässä. Alkuun testailin vähän minkälainen tuntuma pitää olla ja alkuverkkojen jälkeen yhteinen sävel alkoi löytyä. Ope kehotti pitämään Ricon aika lyhyessä muodossa. Tunti oli siitä erilainen että Veera, meidän opettaja siis ratsasti itse samalla. Ei ollut eka tämmönen tunti mulle. :)
Rico kulki tosi kivasti. Tehtiin takaosakäännöksiä ja sain kehuja että parhaita mitä oon koskaan tehnyt. ;) Siitä tuli hyvä mieli. Samalla sai verkata ravissa ja laukassa vapaasti jos on tilaa ja otin Ricon kanssa välillä muutaman kierroksen kerrallaan laukkaa. Ricolla on tosi iso ja laadukas laukka, tosin aluksi mulla irtosi alapohje ja istunta muuttui hieman etukenoksi. Sitten kun pidin alapohkeen kiinni niin tätä ongelmaa ei ollut. :)
Sain Ricon myös laukassa taipumaan kivasti ja asettumaan sisälle jolloin se tuli kivaan työskentely muotoon. Välillä Rico hävisi tuntumalta mutta sain sen hyvin nopeasti takaisin sillä mun istunta on parantunu eikä se että heppa katoaa tuntumalta vaikuta enää mun istuntaan.

Hyvin onnistunut tunti 3 viikon tauon jälkeen ja vielä uudella ratsulla. ;)
Oon erittäin tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3