10.8.2014

I dont wanna be the problem.

Heippa, huomenna alkaakin jo kauan odotettu koulu. Jee!
Tän viikon oon tutustunu uusiin heppoihin ahkerasti ja oon ratsastanu kaikkina muina päivinä paitsi keskiviikkona kun mä olin fyysisesti todella huonossa kunnossa sillon mun paaston takia.
Eniten oon maastoillu mut pari kertaa on kans ihan tossa kentällä pyöritty. Täällä on aivan mahtavat maastot!
Tänään olin Amokilla maastossa ja meillä kaikilla oli tosi hauskaa pappakin nuortui 20 vuotta aina laukkapätkillä. ;)

Mun lemppareita on Amokki ja Patukka.
<3 Tykkään näistä kaikista 5 oikein paljon. Kaikki on ihania omalla tavallaan. :)

Huomaa miettivänsä tälleen ennen koulun alkua et = mitähän laitan huomenna päälle? :D
Vaikkei mulla oikeestaa sillee hirveemmi kiinnosta mitä on päällä, kunhan on mukavat.

Btw, tos just iso jätkä kerto hajottaneesa 7vn pyörän. Kyse siis täällä olevista nuorista. Ärsyttää tommonen, miks ison pitää kiusata pientä? Eikö vaan vois olla sen ärsyttämisen ja kiusaamisen yläpuolella(siihen mä pyrin)?
Mietin et miks se mulle sen ees kerto? Haluun pysyy erossa näitten välisistä kinailuista ja kaikesta. Haluun pysyy erossa vaikeuksista. Mieluiten oon omassa rauhassani sekaantumatta mihinkää ja kertomatta liikaa itestäni.

Jep, huomenna kouluun. Toivottavasti lähtee sujumaan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3