26.3.2013

Kädessä hirttoköysi, toisessa ässä

Moi! Vittu mikä päivä, en oo pysyny kunnolla pystyssä koko päivänä, ja sen takia polvet mustelmilla. Vitun jepa. Tipuin tänää hevosen selästäki (y) 
Mun piti ottaa 16 lääke tallilla, mut kun ohjaaja ei vahtinu et otan sen niin pistin sen takin taskuun enkä siis ottanu sitä. Nyt on ollu tosi hankala ilta. 
Tekis mieli vetää yhtä ohjaajaa turpaan mutta en haluis hankaluuksia. 
Mul on huomenna enkun koe ja mun pitää mennä sinne koululle. Ei yhtään huvittais, ei yhtään. 
Ja mul on varmaa siel jotai oppitunteja.. Onneks se terapia on ees tauolla, mut nää kai pakottaa mut ens viikolla jo sinne takasi. Mä en haluu käydä siellä. Se psykologi on ihan paska.
Mä en oikeesti sais kirjottaa tääl tätä blogia, mut ohjaaja ei vahi nyt. 
Pystyisinköhä olee ottamatta klo 20 lääkettä...menisin ihan sekasin varmaa. Mut toisaalta en haluu sairaalaan, enkä haluu julkulaan. 
Haluisin mun kummienon kesällä syntyvän lapsen kummiks, mut voi olla et pääsen, voi olla että ei. Kai se ripari pitäis varulta käydä. 
Me mennään viim. ensviikol kahtoo yhtä 350 neliöö olevaa taloo täältä päin. 
Hullua. Mutta mun tuuril me jotain menee vikaan ja me ei saaha sitä. :< 

Ei pitäs kai manata. Hmm...voisin ziikailla horoskoopin.
Tiistai 26.03.2013
Haluaisit ymmärtää mitä maailmankaikkeudessa tapahtuu, mutta tänään tuntuu, että ymmärrät hädin tuskin edes sitä mitä sinun omassa elämässäsi tapahtuu. Ystävät ovat apunasi antamassa objektiivista näkemystä.
 Vittu nyt tuo ryssä rupee tos huutelemaan jotain paskaa. 
Äh, vittu mä inhoon tuota. 12-v venakko joka luulee olevansa maailman napa. 

 Nyt se yrittää flirttailla ohjaajalle O.o Anteeks mitä vittua..?! 
 Joo, mul on enää 3 min aikaa. Oho! 
Jees, pitää sit lopetella, toivottakaa onnee siihen kokeeseen se menee varmaa ihan penkin alle :s 

Terkkui kulta <3 Haleja! 
 P.s  Piksu tulee huomenna käymään täällä. <3 ihanaa!
-Viivi  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3