24.3.2013

Moi pitkästä aikaa. 
Mulla on menny jo pitkään hyvin. Viimeks palaverissa sossun kaa sovittiin et rupeen saamaan kotilomia. Oon nyt enon luona äitin kaa kylässä. Enon avovaimo oottaa vauvaa :3 Musta tulee sille varmaan kummi. Nää suunnittelee muuttoo tänne pohjois-karjalaa. En tiiä millon saan ruveta säännöllisesti kirjottaa tätä blogia taas. Mut heti ku saan niin rupeen taas kirjottaa. Mul on ikävä tätä ja teitä <3 
Oon nyt saanu itsenäiset ulkoilut täs laitoksessa ja saan soittaa kavereille...eli kaikki on iha hyvin. 
Oon saanu 2 uutta laukkua ja uuen lompakon ja ostin kans pienet pienet shortsit kesäks. 

Ikävä teitä! 
Mul on kaikki hyvin. 
Rakastan sua, mun enkeli. 

 Ainii, äitin työpaikas on kaikki uhassa saaha potkut :< 
Vuokra on noussu ja kaikkee paskaa. Mut me pudotaan aina jaloilleen. Me pärjätään aina. 

- Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3