30.5.2014

Kuvia menneiltä viikoilta! #

Helou pitkästä aikaa! Kisojen jälkeen on tapahtunu vaikka mitä, oon tullu alas aika monesti treeneissä ja osasta on kuvamateriaaliakin. Eilen oli tallikisat ja sieltä tuli hylätty :) Ei se mitää! 
Otin riskin ja lähin kokeilee Vapun kanssa jolla olin menny ekan kerran tiistaina enkä ollu hypännyt sen kaa koskaan. Verkka sujui mahtavasti, radalla tapahtu jotain. Sit viel hylätyn tuloksen jälkeen putosin sieltä 2 kertaa :D 
Nyt teen tämmösen kuvapostauksen viime viikkojen materiaaleista! Vapun kaa kisoissa tapahtu klassinen en nähny paikkoja, heppa hyppäs yllättäen, en päässy mukaan ja jäin suuhun kiinni. Oon itteeni pettyny ois pitäny hoitaa paremmin mut Vappu sieti mun toilailuja hyvin. :) Päästiin lopulta maaliin asti. Ope ei päästäny meitä pois radalta ennen ku oltiin suoritettu rata :D Ihan hyvä sinällään, katsojat ainakin sai viiihdettä.























Siinä niitä oli :D Joo tos Pilkulta pudotessa sain lievän aivotärähyksen ja mustelmia muuten selvisin vammoitta kaikista putoomisista, kisoissa Vapulla taas polvi jäi hevosen ja aidan väliin ja se vähä meni kipeeks.
Aattelin huomenna päivällä väsäillä uutta bannerii kun taas on tätä matskuuu :) 

Maanantaina alkaa leiri ja meil on ihan paras porukka! <3 Leiri tunnelmia tulee sit varmaan vasta 13pv kun tuun taas himatsuun. 
Mennään sunnuntaina tutustuu uuteen sijaishuoltopaikkaan Vieremälle mihin varmaan sit muutan loppukesästä. Niil on heppatallit, kenttä ja maneesi yms. :)
Mut joo, nyt ei oo hirveesti fiiliksii kirjottaa mut sen kerron et talokaupat on jäissä tällä hetkellä ja ne jäät tuskin sulaa pitkään aikaan eli hevosen osto haaveet siirtyy taas muutaman vuoden eteenpäin mut ei se mitään enpähän ole sidottuna tänne suomeen. :) Voin vaikka reissata opiskelu aikana jos siltä tuntuu. 
Mikäli meidän aikataulu pitää, eli kotiudun alkuvuodesta 2015 niin tarkotus olis et meille tulis sit niihin aikoihin koiranpentu. TÄYSIN minun omistukseen eli papereissa omistajana lukee mun nimi. Äitikin haluaa meille toisen koiran mut tää järjestely sen takia, että mulla on 100% hoito vastuu pikkukoirasta, eli jos lähen reissuun niin turrekin lähtee reissuun. Sillä äidil ei aika riittäis 2'lle koiralle kun se tekee kolmivuoro työtä. Ei se mua haittaa, pitää vaan valkata rotu silleen et on kääpiö kokonen että voin ottaa sen lentsikassaki matkustamon puolelle messiin. Chihuahuaa ollaan oikeestaan mietitty yhdessä äitin kanssa, koko ei olis ongelma kun Zili on niin lepponen noitten pienien kanssa et se kyllä varoo. :) 

Semmosta siis tähän hetkeen, oon miettiny pokkarin ostamista kun en ikinä jaksa raahata tota järkkärii mukana minnekkää :D Tulis kuvailtuu enemmä ja ne on niin halpojakin. Pitänee pistää hankinta listalle! 

Et tosiaan mun elämään kuuluu aika oleellisesti hevoset ja koirat. Aika tasapuolisesti, nyt ku kaniki otti ja lähti. Mut joo, hirvee pentukuume mulla kyllä on ;) NOOO ehkä mä voin jouluna jo hankkia kaikkee pientä tarviketta pentua silmällä pitäen. 

Oon niin onnellinen kun pääsen mehiksestä, tää tie on ollu pitkä ja kivinen mut jospa vaikein osuus ois jo takana. :) Oon jo kotimatkalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3