28.12.2012

Mä olen kohdannut mun demonit

Voi ei. Eieiei en halua takasin sinne. 
Mutta en voi muutakaan. Mukana hirvveesti särkylääkkeitä diapameja ja ketipinoria :P 
Yksikön urpot oli laittanu mulle liikaa mirtazapiinia mukaa nii nukuin yön sit 2 semmosella ja 2 ketipinorilla. 
Mut nii, en tiiä millo sit pääsen koneelle seuraavan kerran ja bloggaamaan :( 
Mua on ärsyttäny tänää hirveesti, mä kiihyn 0-100 sekunnissa kun ajattelenki paria tosi ärsyttävää ohjaajaa siel yksikös, mä en vaan yksinkertasesti siedä niitä. 
Oon tosiaanki tuntenu eläväni, mut pelottaa et mä en kestä olla enää siel kaukana poissa. 
Mä en halua olla siellä, mut pakotan itteni ees yrittämään viihtyä, mut kun siel ei oikeesti oo mukavaa mä vaan valehtelen ja uskottelen itelleni silleen et en töppäis liian pahasti. 
Mikä mussa oikeesti on vikana? 

Voita sun pelot, alota elo,
 anna kanootin kulkee melo,melo.
 Maailmalle on turha olla vihanen,
 alta kaunis, mut päältä niin likanen.
Jujua <3 

Kohta mua tullaan jo hakemaan :( 
No mut sit kun pääsen seuraavan kerran bloggaa, nii on varmaa tosi paljon asiaa. 

Cheek- Puhelinlangat laulaa, soi mun päässä. Semmone rallatus et jää oikeesti päähän soimaan. 
Ainii pitää käyä ettii pari leffaa mitkä otan yksikköön mukaani. 
Mut se ois niinku sonmorosenjoro! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3