28.12.2012

Mä oon kuu, ja tanssin kanssas nytkin

On ollu ihan mahtava päivä vaihteeks. 
Henkkamaukalla oli alet ja löysin sieltä 3 housut 2 paitaa ja vyön. :) Vaihteeks jotai muita housuja ku collareita. Sit käytiin kultajousessa laitattamassa mulle korvikset ja sit viel anttilassa mistä löysin halvalla nickelbackin levyn, sit äippä tuli hakee ja käytiin viel Roosan luona ja tultii meille. 
Siinä sit ihailtiin ostamiamme vaatteita ja sit lähetiin luistelee. Ei vitsi miten hauskaa oli, meikä ei meinannu pysyä pystyssä ja se oli ihan kaoottista :D 
Sit Roosa hiero mun selkää <3 Kiitos rakas, ja myö käytiin iltalenkillä koiran kaa ja suunniteltiin miten ihanaa meijä tulevaisuus voi olla sit joskus. Ja miten meijä pitäs muuttaa elämäntyyliä nyt, vähä jarruttaa tätä menoo. 

Sit viel illanpäätteeks sain R'ltä Diapameja ;) Hehe, et hyvää joulua vaan. 
Kiitos <3 
Tulevat kyllä tarpeeseen viel jokupäivä.

Huomenna mä sit joudun takas yksikköön :( No mut onneks mun lemppari ohjaaja tulee hakee. Se tekee lähöstä tosipaljo helpompaa. 

Sit oon tänään leikannu Papun kynnet ja käytettiin sitäki ulkona :) 
Nyt väsyttää jo mukavasti enkä oo viel ees ottanu iltalääkkeitä. Heh, tää on aika harvinaista. 
Roosan  äiti oli tänään ihanan virkee kun äske käytiin tytöt viemäs sinne takas. Se on jonku aikaa ollu iha zombi, oli kiva nähä et seki on elossa vaihteeks. 

Hmm...Pitänee huomen herätä suht aikasi nii ehin puuhastella kaikkee mukavaa viel sillo aamusel. Iltapäiväl mut tullaan hakee :/ 
Ääää....no mut loma on menny hyvin ja pääsen tammikuussa jo uuestaan lomille, tod näk. 

Mä en tarvii terää, mää en tarvii alkoja enää niin paljo, mä en tarvii huumaavia lääkkeitä juuri ollenkaan, mut mä tarviin Roosan ja tupakkaa ja lääkkeitä sillai sopivasti :D 
Heheh...sillokku on lääkitys kohillaan nii elämä hymyilee. 
Jeps, veli pyys et antasin tän koneen sille ku rupeen nukkuu. Tottahan se mulle passaa, ja voisin itseasias kohta ruveta koisii niin jaksan sit huomenna nousta vaikka 8 ja lähtee rakittimen kaa lenkille :D heehhe...
Öitä, rakkaat! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3