26.12.2012

Mä oon tässä, kautta kiven ja kannon

Vihdoinkin. Tuntuu et oisin odottanu montamonta vuotta tätä päivää, päivää kun pääsen kotilomalle.
Oli inhottava elää epävarmuudessa, tietää että sossutantat päättää pääsenkö näkemään perhettäni jouluna vai en.
No mul oli onnee ja oon kotona, eikä tässä mitään. Oon vaan rikkonut kotilomasopimusta jo aika kiitettävästi, siinähän yksi ehto on täydellinen päihteettömyys ja voin sanoa että olen jo sortunut tupakkaan ja alkoholiin. Heh ;)

Tänään meillä siis oli "jouluaatto" tänään minä ja Roosa ruvettiin virallisesti seurustelemaan.
Sain ihania joululahjoja ja huomenna ajateltiin käyä vähän shoppailemassa ja sitten luistelemassa illalla.
Roosan 5v pikkusisko tulee meijän kaa luistelemaan ja se on sen eka kerta luistimil, ja myöki viimeks joskus ala asteella luisteltu.
Nyt mulla on ihan hyvä mieli, ei ahdista juuri lainkaan. Tiedän et tää loma ei kestä ikuisesti, et mä oikeesti joudun takasin sinne "vankilaan".

Huomasin saaneeni blogilleni uusia lukijoita, kiitos teille! Oikein mukavaa ja lämmintä uuttavuotta!
Oon kotona nyt perjantaihin asti ja koitan blogata joka päivä. Mut sit tulee varmaan taas pitkä tauko kun en tiedä millo pääsen seuraavan kerran koneelle :(
Mulla on aivan järjetön vauvakuume, toivon et en tässä tekis mitään typerää mut siis joo ei siitä ehkä sen enempää.

Nyt vähä pelottaa. Kun mulla on lomalääkkeet omissa käsissä, mutsi ei vahi miten mä ne käytän. Entä jos en söis niitä vaan säästäsin ja ottasin sit yksikössä yliannostuksen? Miks mulle tulee tämmösiä ajatuksia? Miks en osaa olla normaali?

Tuntuu et mul ois hirveesti tekemistä nyt ku oon himas, miks en vaan vois ottaa rennosti? Ei vaan pysty, ehkä on kertyny niin paljo tunteja ilman tietokonetta nii tuntuu et pitää surffata kaikki sivut läpi mitä internetistä löytyy, ja tuntuu et en tiiä yhtään mitä maailmalla tapahtuu. Meitsi on iha outsider.

Tää kone mil nyt oon on mun veljen entine läppäri, äitin nykyne. Mun kone on sysätty tonne hyllylle häpeemään en ees tiiä toimiiko se :3 Parempi ois toimia, tää on nimittäi ihan paska ja sikahidas jajajajaja vaikka mitä.

Väsyttää ihan sikana. Veikkaampa et huomen iltana on iha hirvee olo ku tiiän et se on vika päivä mun kotilomaa minkä oon kokonaa kotona. Ja varmaa mun vanhat ja raihnaset luut ja lihaksetki huutaa armoa sen luistelun jälkee. Vittu mul on joku ikäkriisi, ja mikä mun ikä oli? 15, henkinen ikä 52...
Tunnen itteni oikeesti hirveen vanhaks ku voin puhuu tyyliin " Sillon 10 vuotta sitten kun minä olin nuori..."

Roosal on vintti täynnä vauvanvaatteita, hyväkuntosii ja älyttömän sulosia. Sen mutsi kuitenki aikoo heittää ne kaikki roskiin, niin myö aateltiin tuua ne tänne meille turvaan.
:)
Ja tässä vauvakuumeessa sit kyylätään niitä :D

Mut joo taijan ruveta puuhastelee nyt biljoonaa asiaa yhtäaikaa enkä sit saa mitään niistä tehyks..no ei rupeen ziigaa niit vaatteita läpi.

Öitä, rakkaat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3