28.3.2014

Antaisin itkun tulla, mut kivitalo rakentaa täytyy nyt tomulla #

Tätä on odotettu...vaikka junassa istuminen ilman juttukaverii on tylsää niin ihanaa päästä kotiin. Kotona mua oottaa Papun tyhjä häkki, nimittäin rakkaani nukkui pois maanantaina. Onneksi kotona odottaa myös rakkautta rajoitta haluava pieni koira, rakkainpani nimittäin. Suunnitelmia viikonlopulle on, nimittäin aion olla Zilin kanssa koko ajan ja puuhata sen kanssa kaikkea kivaa.
Mulla on hirvee ikävä Ziliä onko peräti 6 vai 7 viikkoo siitä kun viimeks näin tota karvajaakkoo.
> Kaija Koo - Kuka sen opettaa <3

Maanantai oli myös mun viimeinen päivä koulua. Its over now. En oo saanu vielä tokaria mutta enköhän mä saa senkin tässä lähiaikoina. :)

Joo, mul on tässä 3 vaihtoo ja oon siinä viien tunnin päästä kiuruveellä. :)
Sunnuntaina nään Roosaa ja toivottavasti Nooraakin joka täyttää Tiistaina jo 7-v. Iso tyttö. Tuntee ittesä nii vanhaks ku on seurannu ton toukan eloo koko sen iän.
Mutta tosiaan kotoo sit teen useemman postauksen.
Heido! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3