29.3.2014

Ihana päivä #

Mistä on hyvä päivä tehty? 
Ajasta äidin kanssa, unelmista, uudesta hiuslookista, saunasta ja kunnon lenkistä koiran kanssa. 

Käytiin kahtoo yhtä taloo, jos hyvin käy niin se on jossaki vaihees meidän talo. ;) Ei oo mitään varmaa, mutta peukut pystyyn. 

Joo, nyt illalla aattelin vielä tehtailla uuden bannerin ja kahtoo jaksanko jotain muutakin, mut oon ihan tyytyväinen blogin nykyiseen ulkoasuun. 
Tosiaan mun piti ostaa aika kalliit saappaat ja et niitä ois muokattu mittatilauksella, mutta koska sossu niin enpäs sitten. Suomesta ei löydy meitin jalkan sopivia kenkiä niin ens lomilla elikkä 11.4 tilaan sitten Briteistä aivan ihanat semmoset country tyyliset saappaat. :) Eikä hintaa tuu kun vajaa 200e rahteineen. 
Ja todellakin todellakin maksan ne ihan omasta pussista. Ja tuo on mulle paljon rahaa. Olishan niitä rahareikiä muitakin mutta saappaat tarviin niin investoin nyt niihin ja kattelen sitten niit muita juttuja kun on taas rahaa. :) Onneks äiskä kuitenkin vähän jelppii meitii noitten saappaitten kanssa. 

Tämmöset mä ostan,. musta nää on aivan ihanat. Vähä semmoset maalaiset. :)
Tosiaan värjättiin mun hiukset, se oli ihan extempore. En ollut suunnitellut ja nyt nää on tämmöset aika punaset. ;) Sitten kans leikattii mulle vasemmalle korvalle pieni kalju... 
Eivät varmaa tunnista mua mehiksessä enää. :D 

Huomenna mennään kuopioon mun serkulla on synttärit ipana täyttää tiistaina jo 7w ;) 
Mut voin nyt laitella niitä kuvia siitä estetunnista Remun kanssa ;) 

Noi kuvat tuli ihan epäjärjestyksessä tuohon, nauttikaa :;D 
Joo, o...rupeen kohta vääntää sitä bannerii.
Moikkamoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3