8.4.2014

Pilvet on hattaraa *

En saa viel kertoo tarkkaan mut yks meidän pitkäaikasista unelmista toteutuu.
Mul on muute työviikko tallilla menos. Kohta pitäs lähtee viel tunnille. Ratsastin tänää jo pilkun ja juoksutettii Roosa ja Doza.
Mul on perjantaina assu ja jään siitä sit lomille ja oon maanantaihin asti lomilla. ;)
Elämä maistuu hyvältä tällä hetkellä. Mä tosiaankin uskon kohtaloon ja siihen että kaikelle on tarkotus. Nyt mulle on selvinny asioita joista olin epävarma. Voin sanoo että tää viikko tuli/tulee olee yks mun elämän merkityksellisimmistä. :) Toivon että pääsen pian kertomaan enemmän.
Pääsin muuten meijän tallin este- ja kouluvalmennus ryhmiin ;) Ihanaa! Viime perjantaina olin pienryhmätunnilla Miian kaa. Hypättiin ja mä menin Remulla, voin sanoo että vauhtii oli mut selvittiin hengissä :D Mul on paha virhe välillä jäädä suuhun kiinni esteen jälkeen mut toistoilla saatiin se pois. :) Hypättiin 90cm ja ne esteet tuntu paljon kokoansa isommilta en tiiä miks. :D
Ja lauantaina putosin Dozalta pikkupikku kavaletilla verkassa. Siitä on itseasiassa kuvamateriaalia. Lisään ne tähän kun ehdin! Elikkä viikonloppuna. Aurinkoista viikkoa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3