12.7.2014

Do what you love, love what you do #



Ajattelin tehdä tämmösen kevyemmän postauksen johon kirjotan mun lempilainauksia. 
Viisaita sanoja ja lauseita jotka on mulle tavalla tai toisella merkittäviä. ;) 

Tärkeintä on nauttia elämästä - olla onnellinen - vain se merkitsee.
- Audrey Hepburn 

 Olkaamme kiitollisia ihmisistä, jotka tekevät meidän onnellisiksi. He ovat hurmaavia puutarhureita, jotka saavat sielumme kukkimaan.
- Marcel Proust

 Hyviä ystäviä on vaikea löytää, vielä vaikeampi jättää ja mahdoton unohtaa. 
- Tuntematon

 Tämä hetki on täynnä iloa ja onnea. Jos olet tarkkaavainen, näet sen.
- Thích Nhất Hạnh

Pimeys ei voi ajaa pimeyttä ulos: vain valo voi sen tehdä.
Viha ei voi ajaa vihaa ulos: vain rakkaus voi sen tehdä.

- Martin Luther King 

 Rakkaus on kuin tuuli, et voi nähdä sitä mutta voit tuntea sen.
- Nicholas Sparks 
 >> Btw Nicholas Sparks on yks mun lempikirjailija. Aivan upeita teoksia!
Erityissuosikkeja ovat: Haikein terveisin (2006) ja Suojelusenkeli (2003). 

 Pidän yöstä. Ilman pimeyttä emme ikinä näkisi tähtiä.
- Stephenie Meyer
Pidän tästä sanonnasta sillä mä itsekin rakastan yötä ja pimeyttä. Pimeys jota nykyään koen ja rakastan ei ole samanlaista toivotonta pimeyttä kuin ennen, nykyään se on parempaa pimeyttä. 
Kesällä mua toisinaan harmittaa kun täällä on öisin niin valoisaa ettei ole sellaista upeaa tähtitaivasta niinkuin kirkkaina talviöinä. Sitä mä kaipaan eniten kesällä. 

 Älä ikinä sulje huuliasi heiltä, joille olet jo avannut sydämesi.
- Charles Dickens

 Ystävät eivät anna ystäviensä olla omituisia yksin.
- Tuntematon

 Siinä niitä oli toivottavasti jaksoitte lukea ja tykkäsitte. ;)


Syy siihen miksi mä teen asioita joita mä teen on rakkaus. Rakkaus hevosiin, rakkaus koiriin, rakkaus ystäviin ja perheeseen, rakkaus valokuvaukseen, rakkaus kirjoittamiseen, rakkaus laulamiseen, rakkaus tanssimiseen. 
Teen asioita joissa en oo hyvä sen takia et niistä tulee mulle hyvä mieli, eikä mua haittaa vaikka joku sanois että mun laulu ääni on ihan kauhee :D Mä laulan koska tykkään laulaa ja siit tulee hyvä mieli. Ja sama koskee tanssia, mä tanssin ja mulla on ihan hölmöt muuvit mut tanssin koska siitä tulee hyvä mieli. 
Sit on niitä asioita joissa voin sanoa olevani hyvä, kuten eläinten kanssa toimiminen ja kirjoittaminen. Ne on mun intohimo, siks mä elän niinkuin mä elän. Eli hyvin tiiviistii niiden asioiden ympärillä jotka mulle merkitsee valtavasti. Se on syy siihen miks musta tulee hevosalan ammattilainen eikä vaikka parturi-kampaaja.  
Ne on asioita joittenka takia mä täällä elän. Koska mut on tarkotettu siihen mitä mä teen. Mun kuuluu kirjoittaa ja mun kuuluu omistaa eläimiä. Koska siitä saa molemminpuolisesti niin paljon. 
Mun yks unelma ois kirjottaa joskus kirja. Ja kaikki, mun äiti ja suurin osa mun äidinkielen opettajista ovat kehuneet mun kielellistä ilmaisua ja kehottaneet kirjoittamaan. Jopa mehis ja mua hoitavat tahot pitävät kirjoittamista mulle luontaisena toimintana, ja siitä on ollut apua sillon kun en löytäny sanoja kertoa ääneen mikä oli vialla. Koska tän 1,5 vuoden aikana oon kirjottanut niin paljon tekstiä...siitä muodostui mulle tavallaan henkilökohtainen terapia keino. Purin ahdistavat ajatukset ja mietteet paperille. Sitten saatoin vaikka polttaa sen paperin ja hyvästellä asiat jotka olin siihen paperille kirjoittanut. 

Tää on mun elämä ja mä käytän sen niin hyvin kuin mahdollista, mä aion nähdä niin paljon tätä maailmaa kuin mahdollista ja jatkaa asioita joita rakastan. 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3