6.7.2014

Viikon blogihaaste: Ostoslista #

Kuten kaikki muistaa tää blogihan pyörii lähes kokonaan mun hevostelun ympärillä. Ennen blogin nimi oli "Viivin Hevosunelmia" mutta muutoksen halusta tein siitä vähän neutraalimman. Joka tapauksessa hevoset ovat mun elämäntapa ja jälleen kerran .....tidididii heppa aiheinen postaus. ;) 


Joo, tänään luvassa siis LilliVoiton blogihaaste "Ostoslista" ja idea on että tässä kerrotaan realistisista ja pakollisista hankinnoista tai sitten voi unelmoida varusteista jotka haluaisi sinulle ja hepallesi. 

Crw Sports Everett ratsastushousut: 
 Elikkäs uudet ratsastushousut on ostoslistalla sillä vanhat alkavat olla aikalailla puhkipalaneet. :) Nää hööksin housut on kivannäköset ja väriset. Itseasiassa mulle on tulossa nää. ;) Hintakaa ei oo paha. 
Kuva: Hööks.fi

Rainlegs:

Tarvitsen koulussa jokasäähän ratsastusvaatteet ja nää rainlegsit on hyvät kun ne suojaa reisiä sateelta, tuulelta ja viimalta. :) On niin inhottava ratsastaa kylmässä sateessa kun jalat jäätyy. Näitten kanssa ratsastaminen on mukavampaa. Nää mä tilasin Horzelta ja ovat siis tulossa.  Kuva: Horze.fi

Crw Compentition Exclusive kisatakki 
 
En omista kisatakkia niin tämmönenkin olis ostoslistalla. Tää on yks hööksin vaihtoehto, sopivan edullinen sillä kisatakkiin en halua tuhlata koska sitä tulee niin vähän käytettyä. Hinta-laatu suhde kohdillaan. Kuvat: hööks.fi
 

B//Vertigo Venice Unisex college takki

Tarviisin yhden uuden lämpimän hupparin syyskaudelle ja tykkään näistä B Vertigon vaatteista. Tätä takkia oon katsellu jo jonkin aikaa. Pitäisköhän ostaa ;) Kuva: Horze.fi

 Finn-tack Dominic toppaliivi / B//Vertigo Madison toppaliivi

Haluisin ostaa talveks toppaliivin, mulla ei tällä hetkellä ole kyllä kunnon talvitakkiakaan mut mulle tulee talvellakin suht helposti lämmin ratsastaessa et tää vois olla kivempi vaihtoehto kun takki. Noissa vaan se että sen liivin pitäis olla tarpeeks väljä olematta kuitenkaan liian iso et sil ois mukava ratsastella.

 Crw Crystal nahkahanskat
 Nää olis ihanat mut mie en 40e maksa hanskoista kun niit joutuu parin kk välein vaihtamaan kun kuluvat niin nopeesti. :D kuva: hööks.fi

Ajopuku HevariWear 
Täs ois yks vaihtoehto ajopuvuks, tämmösen nimittäin tarvihen sinne kouluun. Ei mitenkää erikoisen näkönen mut pitääkö aina olla. ;) Jonku tän tyyppisen varmaan ostan. kuva: hevari.fi

Mountain Horse Firenze High Rider Saappaat

Joo, eli toiset saappaat olis hankinnassa ja nää mä luultavasti ostan. :) Klassisen nätit saappaat, ainoo miinus et ei oo nauhoja mut kaikkee ei voi saada. Kuva: Kaviola.fi 

Tässä mun ostoslista. :) Nyt on taas vaihteeks vähä enemmän tavaraa hankinnassa kun tulee syksy ja koulu alkaa ja mulle tuli sieltä jo lista tavaroista mitä tarvii. 
Ajopuvut vaan on ihan sika kaalliita mun mielestä :D Harvoin alle 200e saa semmosta. Ja sit jos pitää olla ohuempi ja viel toppapuku nii huhhuh.

2 kommenttia:

  1. Hei, näin hinkulassa toista vuotta aloittavana ajattelin vain tulla hieman valaisemaan, että ei siellä loppupeleissä tarvii ku turvakengät, normi ratsikamat ja ulkohousut ajotunteja varten. Ite tein sen virheen et ostin kasapäin kaikkee ja lopulta en edes tarvinu niistä puoliakaan :D että älä hätäile, jos kypärä ja ne turvakengät on nii pääsee jo pitkälle!:)

    H3nski.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, kiva kun kerroit. Mulla onkin pienet paineet ollut että kaikki kamat pitäis olla mitä listassa luki. Ratsikamat ja kypärät multa löytyy ja turvakärki jodhpurejakin muutama pari mut aattelin kuitenkin hankkia toisenlaiset turvakengät talliin kun en tykkää noista jodhpureista. ;) Eipähän tarvii 200e laittaa johonkin ajopukuun.

      Poista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3