7.7.2014

Tuhlaaja isolla TEELLÄ. #




Mua alko just ärsyttää ihan sikana. Oon täs pari päivää nimittäin miettiny et mitä kamoja mun oikeesti täytyy pistää tilaukseen jne. No tossa just sitten laskin paperille että paljonko noi tilaukset YHTEENSÄ tekee. Pieniä summia sinne tänne. :D Mä oon kyllä loppuvuoden perseauki kun nyt käy näin kalliiks, mut ei voi mitään. Mäpä laitan tähän nää eikä tässä oo vielä ees paljo kamaa :D 
Hööks: 
- Everett ratsihousut 87,90e
- Garland college 14,90e 
- Reppu koiralle 11,90
= 124,35e (postareineen) 

No eihä siin, pökät oli tollaset normihintaset ja huppari oli tarjouksessa ja koiran reppu oli tarjouksessa ja Zili tarvii tollasen.. 

Horze: 
- Finn-tack ajolasit 15,95e 
- Rainlegs 19,47e
= 46,37e (postareineen)

Tässä vaiheessa vielä kaikki hyvin :D No, neiti rupes selailee sitten "_vähän_" kaikkii kivoja nettikauppoja ja HUPS. Kuinka ollakkaan rahareikä löytyi... 
Pakko saada, must have, ilman ei pärjää. Joo ilman ei pärjää täällä on ollu kokopäivän +35 meijä takapihal...

Benitec:
Equiline untuvaliivi 75e (tarjouksessa)
= 83e (postareineen) 

Ei siinäkää vielä mitää, hyvä liivi varmasti talveksi. Ja pakkohan se nyt on joka heppatytöllä toppaliivi olla. Ja vielä laatu merkki. NO SITTEN::: 


Mun koneessa pitäs olla tää nappi. :D
Tässä vaiheessa laskin yhteen nää pikkusummat....
253,72e . . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
............
HUps. Tähän jos lisätään vielä saappaat jotka mulle nyt tulee tässä 250e
253,72e + 250e
.......................hmmm. Pitäis rajottaa mut sit MUISTIN ETTÄ 
löysin kiuruvedeltä kivan heppatarvike nettikaupan JA sähköpostiin tuli tilausvahvistus 78,50e
O,ou...
253,72+250+78,50...
Joo nii mikä tän jutun pointti? Se että mä oikeesti oon ihan hullu shoppailija ja tyyliin saatan ostaa yli varojeni :D No mutta onneks päätin nyt fiksusti et toi vika tilaus tuolt oli täysin turha niin lähetän sen paketin sitten takasin. Nyt menee tosiaan kaikki rahat noihi muihi varusteisii nii ei mun kannata tuhlata rahoja semmosii juttuihi mihi mulla ei oo käyttöö viel vuosiin. :D Mut oon just tämmöne, tyypillistä multa. Nyt ku ynnäsin kaikki yhtee nii tuli semmonen pieni öööööööööööööööööööööööööööö. 
Onneks ei oo vielä kesätyörahoja maksettu :D Voin rahottaa tän hurjan tuhlauksen niillä masseilla. 
Mut pitää vierottaa nettikaupoista. EI tuu yhtään mittään tästä. 
Mut ainaki noi hööksin, horzen ja benitecin roinat on mulle tarpeellisia. Varmaan pitää sit koko syksy/talvi säästää kun oon nyt aivan pennitön. Oispa kaikki halvempaa ja mulla enemmän rahaa :D! 



Onko kellään muulla tämmöstä hassua tapaa/addiktia? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3