29.7.2014

Näyttelyihin!



Viimeiset kilpailut Kummun teamissa ei menneet mun osalta erityisen hyvin. Rata oli pitkä mutta suht helppo. Perusradalla oli 8 estettä ja uusinnassa 7. Radalla oli paljon oksereita. 
Pilkku tuntui verkassa hyvältä ennen kun alettiin ottaa hyppyjä. 
No ekat hypyt pystylle, tuli yksi kielto. Sitten hypyt pystylle tuntui ihan suht helpoilta. 
Kun otettiin muutamat hypyt okserille niin mua alko kaiketi jännittää. Siihen tuli muutama kielto ja tipuin siinä kerran. Tai ennemminkin hyppäsin jaloilleni maahan. :D 
No siinä vaiheessa mulla meni pasmat sekaisin ja sen jälkeen en oikein hiffannu enää mistää mitää. Alkoi jänskättää radalle meno, sillä olin eka lähtijä ja poni tuntu huonolta. 


Rata meni huonosti, ennen rataa jo toivoin ettei päästä uusintaan asti sillä poni tuntui huonolta eikä itellä ollut enää kovin suurta intoa edes lähteä hyppäämään. 
Mitä radalla tapahtui? 3 kieltoa, tippuminen ja revähtänyt pohje. 
Tarviiko tarkemmin selittää.? 
Mietin jo tokan kiellon jälkeen että jatkanko enää. 
Okserit kammotti mua siinä radalla kun tuntui että ei poni niistä hyppää vaikka kuinka yritin rohkasta. Mua jännitti tosi paljon, en hengittänyt ja mun käsi oli kova koska en pystyny rentouttaa sitä. Ponikaan ei sitten halunnyt hypätä. 
:) Oon kuitenkin ylpee meijän teamistä sillä Jonna voitti Dinan kanssa koko luokan. <3 

Nyt oon tosiaan kotosalla, heppailu vapaa viikko. 
Oon nyt miettinyt että jätän esteet hetkeksi pois. Sillä mulla ei oo nyt vähään aikaan oikeen sujunut toi hyppely. Ja aikalailla on myös itsevarmuus esteillä hävinnyt. 
Pidän siis taukoo esteistä ja keskityn rentoon harrastamiseen enkä hampaat irvessä suorittamiseen. 
Koen tämän suunnitelman hyväksi tähän hetkeen sillä en osaa enää nauttia esteistä. Parempi siis keskittyä muihin asioihin jonkin aikaa. 

Tamronin uus putki.
Meillä on tänään Zilin kanssa näyttelytreenit illalla. Saa nähdä miten apina käyttäytyy. 
Huomenna olisi sitten meidän ensimmäiset mätsärit. Jänskättää vähän. 
Ja tänään luultavasti tulee täti ja Noora Kuopiosta meille. ;) 

Uusi kamera on muuten tosi kiva! 
Tällä viikolla tulee varmaan aikalailla kuvapainotteisia postauksia. En vielä tiedä. :) 
Mun täytyy lähteä kohta harjaamaan Zili ja leikata sen kynnet. 
Huomenna pitänee pestä sen hampaatkin :D 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3