30.8.2012

Hei ihmiset, yhdistykää!

Moro...lähin tänää töistä lounaan jälkee ku oli huono olo. Enkä usko et meen huomennakaan töihi. 
Eli aikaine viikonlopun alotus...ja aattelin lähtee särkkäriin ensyöks. Jollain iltabussilla voisin hilpasta sinne ja aamulla sitte takas himaa. 

Roosa sä oot mun elämäni nainen. Ilman sua, ei ois mua. 
Love ya... 

Leijonaa kuuntelen tässä. 
Leijona - Mun kotikulmat
Nii, ikäni oon asunu tässä kaupungissa ja tuun viel asumaan. 

Hmm...pitäs käyä suihkus enne ku lähen Roosan luokse. Eli joskus ennen 8 voisin mennä suihkuu nii voisin lähtee vaik puol ysin bussilla. :) 
Ja nyt kuuntelenki sit vaihteeks asaa/avainta.

Ulkona on ihana keli. 
Juups...pitää ruveta hiomaa tätä suunnitelmaa. 
Mut karseeta, mulle tuli tänää semmone olo et palaan viimevuoden kuvioihin eli lintsaan jnejnejen...et joudun taas siihen kierteeseen. Mä en haluu siihen. Mut toi työ on aivan liian raskas mulle. 
Siitä tulee huono olo. 
Petyn itteeni siel uudelleen ja uudelleen. En saa tarkkoja ohjeita ja se on niin vaikeet. 

Juju - Huuda 
Rakastan tätä kappaletta...mun ja R'n biisi. 

Juju - Kuuluu 
<3 

Juju - Yhdistykää 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3