15.8.2012

"Sua vituttaa se ei saa ei saa "

Huhhuh..ei vittu tää arki on rankkaa :S
Koulupäivät ei niinkää oo rankkoja mut ku on tottunu olee tekemättä mitää niin ne vie voimat silti. Enkä muutenkaa osaa enää nukkuu yöllä kunnolla niin kouluun mennään sit parin tunnin yöunilla.
Meil on ensviikol eka leiri jonnekki mettään lähetään ma-pe. Kiva.
Sit sitä seuraaval viikol alkaa työpaikkaopiskelujakso jossa ollaan siis jossai työpaikal (kauppa, päiväkoti tms.) 3 päivää viikossa 6h (ke-pe) 5-7vk ja meil tää eka jakso kestää 6vk.
Huomenna saahaan ruveta soittelee niitä töitä itellemme. Pelottaa :S
Aattelin hakee yhteen lemmikki hoitolaan, pariin päiväkotiin, kauppoihin et jos johonki sellaseen pääsis :D Kaupat on lähinnä eläinkauppoja.
Päiväkotiin menisin varmaa mieluiten ku täs meijä lähel ainaski ois yks mihin oon suunnitellu soittavani. Tai sit koitan päästä Roosan siskon päikkäriin :)

Kuitenki se soittamine on varmaa vaikeinta :D Ku ei oikee tiiä miten pitää siinä puhelimessa käyttäytyy. Huihui, no toivottavasti ei tarvii soittaa kovin moneen ennen ku saa sen paikan.

Saatiin koulusta kauhee kasa lappuja tänää kotiin käytettäväks. Huome pitää ainaki joku palauttaa..tiiä sit et mikä :D

Koulu jälkee Roosa muute haki pyöräsä meilt, ku se oli tääl eilen ja sit saatoin sitä Zilin kaa jonku kilsan ehkä :D Ja sit ku käännyttiin kotii nii ehkä 5min ennenku oltiin kotona nii alko sataa kaatamalla :D ihanaa...!
Kivaku oli croksit jalassa ja niis on pohjaski reikä nii ja housut ja paitaki kastu.

Vois täs jossai vaihees käyä suihkussa. Ei ois pakko sit käyä aamulla. Mut pitää kysyy mutsilta voikse viiä meijät huome nii ois sit aamulki aikaa käyä suihkussa.

Leijona - Hautausmaan portit

Meil o muute vaan 100 päivää koulua tänä vuonna. Leirit vie 18pv ja työpaikkaopiskelu 72pv = 90. Yhteensä 190 :)

Oikeesti ärsyttävää ku tekis mieli tehä jotaki tai käyä jossaki mut ei jaksa ku kokopäivän siel koulus ollu. Pitäs jotai kavereitaki ehtii näkemää mut nyt mul tää koulu vie aikaa eritavalla ku on noit leirei ja muita...työpäivinä ei varmaa ees jaksa olla koneella kunnolla :D
Nii ja tietty kavereilki on omii menoi et sit jos joku päivä sopis mulle nii niil o muuta ja sillo ku mulle sopii nii mä oonki jossai leirillä :S

No eiköhä me viimistää Helin synttäreillä nähä joulukuussa, mikäli saan kutsun :D

> Leijona - Hämärän rajamailla

Muttah, pikkuhiljaa alkaa tosta meijän koulunkäynti tavastakin tajuaa jotai. :)
Ei oo enää nii epäselvää ku aluks, ja sillai.

Leijona - Viinaa huumeita ja väkivaltaa

Ainii muute, meijä reksi kävi koulul tänää. Semmone vanha partaukko :D Hassunnäköne. Muistutti ihan edellisen koulun varareksii Löppöstä.

Tunti sitte aattelin (okeiokei, puoltuntii sit) et pitäs mennä leikittää koiraa mut tääl mä vielki istun leijonaa kuuntelemas.
Eniten siinä leiris ärsyttää se et me ei tiietä mihi me mennään..miten me käyää jossai keskellä mehtää suihkus/paskalla jne???
Ja sit se et ei saa olla mukana elektroniikkaa, rahaa tms :S No rahan ymmärrän mut ää...kuolen ilman kännykkää. 5 päivää ilman musiikkia :S
Sit sitä seuraavana viikonloppuna täytyy bilettää ;) Jookoskookos?

Steen1 - 40 senttiä

Koulus oon pari kertaa miettiny, et onks ton koulun tarkotus muuttaa meitä? Lopputulokseks oon saanu vaan ristiriidan itteni kaa. Haluun käyä tota kouluu, ja parantaa numeroit. Mut haluun kans rellestää. Se ei oo mahoton yhtälö, mut se rellestämine vaa jää sit harvoille kerroille. Hyvä teille ihmiset!
Henkisesti täl luokal kuitenki kasvaa, me ollaan siel työelämäs puoltoista kuukautta jne. Pitäis jonkun näköstä aikuistumistaki tapahtua. Mutta en taho luopuu itestäni ja olemuksestani kuitenkaa.
Kuitenki se kapinallisuus on pakko jättää kotiin kun aamul lähtee kouluun, tai ainaki puolet siitä.
Mut ootappa ku sitä kertyy ja kertyy ja ku mä sit pääsen toteuttaa itteeni.
Äh, mitähä mä höpötän tajuu enää itekkää.
Joku ajatuski putkahti mieleen mut katos yhtä nopeesti ku ilmestyki.

Steen1 - 100% Vihaa ja väkivaltaa

Mä tiedän sisäl et multa ei voi viedä sitä kapinallisuutta pois. Ehkä hetkellisesti, mut ei lopullisesti. Mä tuun olemaan aina oma kapinallinen itteni kun sitä haluun. Enmä kuitenkaa työpaikka jaksoil voi ruveta niillee päikkäritädeille tms vittuilemaan :D Tulis huonoo palautetta.
Eli mun suunnitelma...mun täytyy elää melkeinku kaksoiselämää. Toinen menee niin et käyn ahkerasti koulussa ja toimin hyvin ja sillai. Mut se on mun "peite henkilö", toisel puolel sit rötöstelen ja oon oma itteni.
Pitää vaan todellaki muistaa et toi koulu on mulle nyt 100% tärkee tulevaisuuden kannalta. Pakko pärjätä siel tai en pääse eteenpäin. Tän vuoden jälkeen voin vaikka elää rötöstelemällä jos niin haluan mut tää vuos on pakko pärjätä.
Täytyy antaa itelleni mahollisuus, ja hyödyntää se mahollisuus mikä mulle annettiin.
Ja nyt kaikki on silleen: " O.o Öö..ööö? "
Älkää huoliko nii oon minäki en muista enää mitä mä oon kirjottanu ja noi mun ajatukset on kauhee sekavia :D
Niinku, meijän on vähäniinku pakko olla siel koulus ja suorittaa tota luokkaa. Vaikka vituttaakin usein niin se on nyt vaan pakko. Okei mitää ei oo pakko tehä, mut jos tuolt saa kengän kuvan perseeseen nii joutuu takas normikouluun. Tän luokan ku suoritan nii sit oon vapaa :)
Steen1 - Foliopää
"Ei kestetä kritiikkii meijä tavast elää..."

Mun on pakko mennä käyttää Ziliä se vinkuu ulos, eli sil on jaska hätä siis :D
Joten moro. Jatkan ku tuun!
 Nonii meitsi on bäk...hiestä märkänä :D Kauheeta...Zilillä oli hirveesti virtaa niin juoksutin ja leikitin sitä tuol metässä, tullessa koiral roikku kieli polvissa ja meitsillä valu hiki otsaa pitkin. Zili säikähti jotain poikajoukkuetta jotka hölkkäs meijä ohi (about 20 poikaa, 10-13 vuotiaita) Eka se haukku niille ihan torvena mut sit käskin sitä ja otin sen viereen nii se katto ihmeissään et jeeee, ja sit se meinas lähtee niitten perään :D

Mutta joo, voisin kohta pistäytyy siel suihkussa oikeesti. Tässähä ihan läkähtyy ;S
Ja kiva, koulu housut koiran kuolassa :D

Byeskiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3