29.8.2012

Me unohdetaan et se kuilu osaa kattoo takasin..

Joo, ei hele. Eka työpäivä takana.
Ja oli ihan kamalaa tarkemmin ajatellen.
Menin 10 sit sain kysellä sitä myymäläpäällikköö ja venasin hetken. Sit ekana sain imuroida koko hehtaarihallin siinä meni 2h10min. Sitten rupesin purkaa kuormia ja viemää niit tavaroita hyllyyn. Jotkut asiakkaat tuli kysyy multa et mistä löytää sitä ja tätä ja tuota. Ja vitustako minä olisin voinu tietää? Siinä sit opastin ne semmosen luo joka ties.
Roosa pääs jo puol 3 ja mul oli 4 asti. Jaja aika lopus pahvilaatikkoo avatessa onnistuin viiltää pienen haavan sormeeni mattoveitsellä.
Ei siin muuta mut siitä tulvi verta, ja käsittelin siinä valkosii tyynyjä.
Sitku vihdoin pääsin töistä nii jouduin oottelee bussii 45min. Se kulkee vaan tasalta ja puolelta...ja sil menee aina 15min ilmotetusta ajasta yli...koska tasalta se lähtee keskustasta nii se on siin 15 yli tai 15vaille.

Siinä sit ärsytti ja väsytti ja vitutti. Nälkäki oli, ku en ollu syöny mitään.
Huomenna tulee joku iso kuorma. Aivan helvetin kiva. Ei yhtään tekis mieli mennä töihin ku pitää olla 8 tai ennen paikalla. Huoh.

Tän hetkinen mielentila on jossain siinä: Vittuuntuneen ja ehkä masiksen rajamailla. Kauheen huono olo ja mikään ei huvita. Varsinkaan sisällä oleminen.
Mua väsyttää mut en haluu ruveta nukkumaa.

Ehkä mä jaksan tota. Ehkä en.
Siel yksin puuhastellessa tulee mietittyy muitakin asioita kun et "mihinhä mä tän tunkasen?".

Kaikenlisäks lupauduin lauantaiks Roosan kaa askoon töihin. Roosa saa siitä vapaapäivän/päiviä ja me molemmat saahan 50e lahjakortit.
Itellekki kelpais vapaapäivä ton takia. Mut saa nähä et saanko.
Voisin opelle soittaa tost et onko mahollista.
Tosin sekin fukin' dickhead varmaa sanois että "no miks sinä saisit siitä vapaa päivän ku ei se oo sinun työpaikka...?"
Tms...ja nii tiistaina koulussa opettajat huomas et minä Roosa ja Silje poltetaan ja pitivät jonku ihme saarnan ja nuuhkivat meijä käsiä? Et haiseeks tupakka. :D Ei siinä mitää 9 meijä 10 luokkalaisesta polttaa.
Olivat vähä pettyneitä meihi, ja saatiin kuunnella kauheeta kuittailuu asiasta...

Juju - vapaana
on soinu mun päässä tieskuinka kauan, aina laulelen tätä itekseni.
Laitampa sanat tähän, vaik osaan ne ite ulkoo. Mut näkee neki jotka ei jujuu kuuntele.
Tosin oon postannu ne tänne varmaa aiemminki..mut ihan sama.
"Ku pässii narust tääl mua vedetään, niinku ravut katiskas me tääl eletään.
En haluu enää lisää. Yritän pois, mut se imasee mut takas sisään.
Synnyttiin kahleisiin, sekoitetaan vilpittömät naamat ahneisiin,
Tyytyväisii, vast ku kuolleena makaava. Aion kuolla vapaana.

Suomalainen mies on rautaa, mutta vaan valmistua eläkkeelle hautaan.
Suomalainen mies onkin sitten nautaa, ja läski leidi laulaa.
Miksen voi laittaa päätäni puskaan? Ajatuskin sellasesta aiheuttaa tuskaa.
Tää on sairas maa ja sitä rataa. Miksen mä voi vaan ignorata?
Kai mussa on liikaa tunnetta. Nykymaas sitä ei juurikaan tunneta.
Eikä tunteita punnita, ja hyvyydel ei saavuta kunniaa.
Sun pitää repii kaikki mitä saat, mitä vaan, ja kaikki otetaan mitä jaat, mitä jaat.
Ja mitä jää käteen, sen hölmöstä ilmeestä naamassa näkee.

Ku pässii narust tääl mua vedetään, niinku ravut katiskas me tääl eletään.
En haluu enää lisää. Yritän pois, mut se imasee mut takas sisään.
Synnyttiin kahleisiin, sekoitetaan vilpittömät naamat ahneisiin,
Tyytyväisii, vast ku kuolleena makaava. Aion kuolla vapaana.

Ku ymmärtää kaiken antaa kaiken anteeks. Ei mitään henkilökohtasta.
Kaikkeuden pyörteet ja kaarteet. Onhan näitä jo kannettuki tarpeeks.
Nyt tässä, eli ei missään. Mennee sissään, iha ihimeissään.
Se on liian helppoa kertoa, mutta liian vaikeeta vaieta.
Se meni läpi jo, emmä vihaa säilöö. Tyhjät säiliöt ja näihin mahtuu paljon.
Purjeet on nostettu, pursi on putsattu, kurssi on asetettu. Nyt se on vain lepoo.
Eikä tarvi mistään pitää kii. Kaikki mennee niinku pitääki.
Itkin ku sipulia kuorin, ja nauroin ku loppuun pääsin."


Juju - Onni > replay, replay, replay
Pakkopakkopakko aina vaan kuunnella uuestaan. 

Mul on päässä niin paljo asioita mut en osaa viel kirjottaa niitä tähän.
En tiiä kauanko pystyn vastustaa kiusausta jos homma menee tähän. 

Vittu joo...kivasti tälle viikolle noita työpaikka tehtäviä. 
Ja aihe vaihtu taas...sorry. 
voisin koittaa puhuu täst oudosta mielentilastani. 
Tekis mieli vetästä purkillinen lääkkeitä nassuun ja olla vaan, selvitellä omii ajatuksii johonki. 

Kattoo nyt. Johonki on päästävä. "Mä en jaksa.."

Steen1 - 40 senttiä 
"Me unohdetaan et se kuilu osaa kattoo takasi.."

Mikä mua vaivaa? En tajuu, miks mä en voi vaan ingnoorata? Mun on pakko tehä se..."ku kala kylki pinnas leikkimäs kuollutta."

G2g...Byeskii.
Pitää mennä ajoissa nukkumaan. 

"Pystyy salee saastuttaa kaiken lähipiirissä" < miks mä aina pilaan kaiken..?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3