9.8.2012

- Jaksan tän päivän vaik se veis multa hengen -

Mua masentaa, ahdistaa.
En tiiä mistä se tuli. En pysty hallihtee itteeni, en tiiä mitä teen. Toivon mukaa en mitää tyhmää. On jotenki nii epätodellinen olo.
"Hakattuna köysiin, jalat vedetty alta..." 

Väistämättäki tulee mieleen et entä jos tää syksy vie multa hengen?
"Sydämen vastakohtana mun pää, laskee todennäkösyyksii miten tuun pärjäämään."

Mä en oo kovi hyvä kirjottaja täs mielentilas. Mun päänsisällä näkyy erilaisii välähyksii ja "videonpätkiä" mitä mulle vois tapahtuu.
 Tai sit toivoisin et tapahtuu. Yks uus ongelma taas tulossa takasi. En kyl oo varma oliks se koskaa lähteny poiskaa. Suhtautuminen ruokaan siis. Mä en haluu syyä, mul ei oo nälkä. Haluisin vaa nukkua näkemättä unia. Kait se on myös tapa tuhota itteeni, pitää näläs niin että en kohta ees huomaa sitä. Niinku mulle kävi aiemmin.

Mä en tiiä miten mä tän talven selviin...kesäl se tuntu jo ihan itsestään selvyydeltä et talvi menee siinä missä kesäki. Mut nyt ku on taas kokenu sen pimeyden ja kylmyyden (syksysään) niin tulee samat ajatukset ku aikasi viime keväänä.

Mä nään itteni vaan makaamas sängys ja lintsaamas koulust.

En tiiä. Ehkä mä vaan en osaa kuvitella sitä, mut silti pystyn tekee sen. Käymään siel koulussa ja elämään.

Miks mä ees kirjotan tätä? Tiiän et yks henkilö masentuu tätä lukiessaan. Mut mun on pakko kirjottaa. '
"Sä nukut vieläkin kun mä uuteen aamuun herään..." 

Huoh, mä oon kyllästyny itteeni. Mitä mä täs taas angstin...? Miks vitussa mä oon tämmöne!?!
En vieläkää nää peilissä sitä minkä haluisin nähä.

Hmm...oon kelaillu tätä asiaa, ja oon siitä aika varma. Syksy tuo mukanaan taas masennuksen tai jotai sen suuntasta. Eeee..ehkä se on ollu mulla viime talvesta asti mut kesällä tosi lievänä? Ja nyt se taas pahenee?
En tiiä...
> Horju hoitoon!!

Käteen koskee ;S
Pitäiskö käyä ziikaa lääkekaapin tarjontaa? Ääh...ei jaksa. Väsyttää, mut ei kuitenkaa, mut on semmone olo et ei jaksa mitään.
"Kaikki ilo vaihtunut masentuneisuuteen..." 

Mul on kylmä :/ Mut en jaksa vaivautuu tekee asialle mitään.
Ihana tunne toisaalta.

Eiköhä tää olo tästä kohene myöhemmin. Varsinki sit ku nään Rakkaani...<3
"Mitämä tääl teen? Sä et oo tääl ees..." 


Gotta go now...so take care! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3