11.8.2012

I miss u

Ei oo todellista...kukaan ei tule ikinä saamaan tietää mitä me duunattiin vime yönä. Ei saakeli. Joka tapaukses   tehtiin jotain jonka seurauksena paikalle kaahas yli 8 piipaa autoo. 
Meijä perää soitettiin poliisit. Meit etittiin. 
Mutta, ei saatu kiinni. 

Tänää olo on ollu niin perseest ku vaa mahollista. Pikkase yli 10 tultii R'ltä meille ku piti Ziippuu hoitaa ja oli niiin paska olo. Joka paikkaan koski, nälkä, jano, oksetti. 
Ei oo viel nukkunu yhtää kunnol jonku 30min torkuttiin sohval mut se ei ollu mitää kunno nukkumista. 
Sit joskus 12 R'n mutsi soitti sille et "mitä vittua, ja ei R'll ois lupaa olla meil, ja heti kotiin..." 
Noo sit se lähti suihkuun ja me mietittiin et jooo vittu mitä paskaaa!! 
Sit mä saatoin sen suunnillee puoleenväliin ja oltiin siinä johonki 18 asti...hahaha! 
Sit ku tulin kotii nii tuli iha paska fiilis. 

Väsyttää ihan sairaasti, mut ei tee mieli nukkua. 
Ei vittu koulutki alkaa jo ylihuome. 
Toisaalta iha jees, toisaalta perseestä. Sinne se freedom katoaa. 

"Elämä oli sillo aika vitun viatonta..."
En ois 6 vuotta sitten uskonu et uin tän ikäsenä näin syvis vesis. 
Me jäätiin melkei kii. Vittu et oli hyvä karma viime yönä. 

Mua pelottaa. Koulun alkamine merkkaa syksyn tulemist. Jos luen keväisiä blogi tekstei nii mua alkaa hermostuttaa. Entä jos elämä onki liian kova vastus? 

paskaa ympärillä saa sut vihaa tätä yhteiskuntaa. 

"Niin kauan kun mä oon elos ei must oo kun harmia."

Avain - Kaks lakii
"Ai en sais valittaa? Saanks mä aseen ja lippaan?"


Tällästäkö mun elämä tulee olee sillonku en oo Roosan seuras? Kauhee masis iskee heti.              Vittu et mua vituttaa. Haluun tehä jotain. Äh, mut ei. No kotona kököttämine onki iha tarpeeks actionii meikäläiselle. 

Vittu et on kylmä. Koko päivän o paleltanu. Ja silmiäki rupes väsyttää ihan ärsyttävän paljo. Noo, ihan sama. 

Meitsi häipyy! 
Byeskii....
Oon kauhee ja petin lupaukseni. Anteeks. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3