2.5.2013

Jos löydät syyn elää, niin sit on syytä elää

Tosi pitkään luulin et mun elämäs ei oo mitään järkee. Että mikään asia ei ikinä muutu hyväks, että kaikki on aina pelkkää vääryyttä. 
Mut nyt, nyt mä oon astunu takasin valoon. Oon päässy kiinni elämään ja tajunnu et mä en halua kuolla...mä haluan elää. 
Elämä on toisinaan kamalaa mut ei niin kamalaa et jättäisin sen kesken. 
Kaikelle on tarkotus. 

Värjäsin tänään hiukset, oon nykyää sit vaalee hiuksinen ja huomen meen kampaajalle, leikkuutan nää. 
Kävin tänää lääkärissä, mun olkapää röntgenkuvattiin. 
Oon onnellinen, oon onnellinen ku mul on mun kulta, oon onnellinen kun mun veljillä on kaikki hyvin. Toinen täytti tänään 17-v...onnea! Ja toinen alkoi seurustelemaan, onnea heillekkin! 

Malttamattomasti odotan et mitä tää elämä mulle antaa, mitä se on varannu mua varten... 
Nyt oon valmis kohtaamaan asioita eritavalla kun muutamakuukaus sitten. 

Ihanaa iltaa kaikille <3 Rakastakaa ja ottakaa vastaan rakkautta. 
Pitäis muuttaa ulkkaa vähä kun vaa ehtisin. :) 

Ootte rakkaita! 

Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3