10.5.2013

Kuulet kun huudan.

Opastaja soi yhä uudelleen ja uudelleen. Mä rakastan sua tyttö, ollaan oltu erossa jo 4kk...mut rakkaus on kahleet. 
Oon surullinen, mut samaan aikaan hirveen onnellinen. En oo onnellinen omasta tilanteestani, silleen et mis asun tms, mut oon onnellinen siitä mitä mul on. Perhe, ystävät, maailman kaunein tyttö. 

"Katso meidän maailmaa, se murhetta peilaa. Itsekästä onnistaa valtapäissään rikastuen. Sillä raha on valtaa, ja valta on huume." 
Kaipaisin kunnon irtiottoo, hetkee kun millään ei oo niin paljon väliä kun jollakin tosi typerällä asialla, jollain rikoksella kenties. Saatan olla muuttunu, mut se virtaa mun veressä. 
Se on iskostunu syvälle mun pään sisään. 
Ne on ollu mun elämän huippuhetkiä. Sä, sun takii ne on mulle niin arvoikkaita ja rakkaita muistoja. 
Mun tyttö, me oltiin siel yhessä. Me tehtiin ne päätökset yhessä. Mä rakastan sua. 

Mua väsyttää, huomenna meen siis lomille mun enon luokse. Eka yöloma sitten joulukuun. 
En tiiä, haluisin voida kirjottaa ihan mitä tahansa tähän blogiin mut en voi sen takii et ohjaajat saattaa käyä lukemas tätä. 
Kyl se loma onnistuu oon siitä varma, ku esim. sillo joululomal rikoin joka ikistä kotiloma sääntöö. 
Mä en aio hankkii mistää mitää nappeja, mä en tarvii niitä. 

Mut Roosa kunnon kännit kyl kelpais :D Heh, mut se olkoon salaisuus. Ja _olosuhteiden pakosta_ en vois vetää kännejä. 
UUDESTAAN, UUDESTAAN, UUDESTAAN, UUDESTAAN, UUDESTAAN, UUDESTAAN. 
Haluisin elää viimekesän uudelleen, jos voisin niin muuttaisin kyl joitakin asioita siel. Mut en usko et käyttäisin päihteitä yhtään vähempää. 

Mä haluan HUUTAA, mä tarviin sua, mä haluun olla sun lähellä, tuntee sun kosketuksen. Miks meiät on erotettu tälleen? "Antaa tulla vaan me ei murruta." 
Kun jouduin ekan kerran Julkulaan , jotenki tiesin, et meiät yritetään erottaa. Ja se...se on mun mielest julmaa. 

Mut mä rakastan mut tyttöö, ja odotan, enkä luovuta. Se päivä vielä koittaa kun kahleet riisutaan, ja rakkaus voittaa, valo pimeyden kukistaen.
 Mä voin näyttää sulle rakkauden tien. <3 
Miun vauvva <3
Rakastan sua tyttö. Soitan sulle huomenna. Pidähä kaikki kuosis. :) <3 
Luv u. 
- Viivi 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi11.5.13

    Ootteko siis parisuhteessa roosan kaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me ollaan. :)

      Poista
    2. Anonyymi11.5.13

      Okei. :) Ihan ku oisin jostaki ymärtäny et oisitte jotaki sukuu toisillenne? Sori ku kyselen, mut kiinnostaa. On muute kiva lukee tätä blogii ja nyt tää on viel positiivisempi nii kiva:)

      Poista
    3. Kiva kuulla.
      Kyllä me itseasiassa ollaan serkuksia, mut rakkaus on ihmeellistä. :)

      Poista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3