13.5.2013

Vuoden paras päivä

Eilen oli ehottomasti vuoden paras päivä. Nähtiin Roosan kaa. 
Ne tuli mummolaan yllätyshyökkäyksenä, ja pakko sanoo et mä vähä aavistelin jotain sen suuntasta. 
Olin oikeessa myös siitä että mummo oli tehny ihan huippuu kakkuu :D 

Nnii, tänää heräsin pikkasen myöhässä ja piti kiirehtii et ehin suihkuun ekana, pari ekaa tuntii opiskeltii huoneissa ja sit lounaan jälkee mentii ulos. Sit opiskeltii viel luokassa. Tänne tuli tänää uus työntekijä...vähä oudon olonen :D 
Nukuin hilkulla päikkärit, ja sit mun omis herätti mut ku toi mulle puhelimen jonka toisessa päässä mutsi oli. 
Juteltii siinä sit hetki, sit nousin ylös ja vaeltelin hetken ympäriisä. Mul ois 15 min päästä lähtö tallille :) Ihanaaa <3 

Oon pessy tänää pyykkiä 3 koneellista! Ja imuroinu mun huoneen, oon siis ollu ahkera. :D 

Vittu miu kaverit repes päivällisel ku kerroin ohjaajalle jotai ratsastusjuttuu, ja olin venytelly siin samalla nii tää meijä junnu 13v oli sit kuulemma tuijottanu suu auki mun tissejä :D 
Ei juma, nnoooo....katsoo saa mut ei koskee. 
Hiukan creepyä kuiteski, ku tommone...yök. 
:D 

Mut mää lähen laittautuu tallille...Morooo!
Ootte rakkaita <3 Varsinki miun lady. :) 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3