5.5.2013

Viisas & Kaunis

Lokki keskustassa.
Sateinen päivä, heräsin vähä vaille 10. 
Käytiin jokiasemalla jäätelöllä ja sit kierreltiin keskustassa. 
Tajusin miten paljo tavaraa mä todella taas tarvihen, ja miten paljon rahaa niihin menee :s jäiks. 
Nyt ei auta muu kun ruveta säästämään! 
Mun pitäis ostaa joitakin meikkejä, kumpparit, flip flopit, mekko ja sukkia ja uuet uimashortsit. 
Mekon tarviin kun on serkku tulossa, ja hänen ristiäiset kesällä ;) 
Ois ihanaa päästä kummiks, mut sitä ei oo lyöty lukkoon vielä. Pitäis kai käyä se ripari varuilta sitten. Voisin käyä sen päivä/ tai iltariparina. 

Sain tunnin itsenäiset ulkoilut, ja kävin tossa about tunti sitte lenkillä, näin kalan ja semmosen pikkulinnun mil on keltanen rinta, en tiiä mikä se on nimeltään :D 
Huomenna ois maanantai, koulua ja ratsastustunti. Pitäs ruveta valmistelee englannin esseetä..
jipii. 


 Oli mukava käydä ajelemassa autolla. Varsinkin jonkin niin mukavan ihmisen kanssa. :)
Soitin tos jonki aika sitten äitille, huomenna tietää saako se potkut (y) jipii...yt neuvottelut on perseestä...huoh. Hienoo.

Minä ja Remu, viimenen kevään yks.tunti. 

Pääsen ens.vklp yön yli lomalle enon luokse :) Ihanaa. Aion pistää sen menemää hyvin. Haluun jo päästä kotiinki yöks. Kesäkuun 3, on seuraava palaveri sossun kanssa. Toivottavasti oon senki mielestä edistyny...koska mä oon. Luulen et tekin huomaatte jos luette mun viimevuoden postauksia ja sit näitä uudempia.
"Pitkäkin matka täytyy aloittaa yhdellä askeleella"
Ja mun matka on pitkä, mut oon selvinny hyvin. Oon ylpee itestäni.
Elämä on ihanaa...

"Iisii on sille, ku itsensä löytää. Lakkaa hakkaamast päätään pöytään.
Henkistä rikkautta, materia köyhää. Lakkaa esittämäst nöyrää,
vaan on sitä puusydämellä. Aivot on vaan työkalu millä mennään.
Ja sillä mennään kohti valoo. Kuinka suurta voi olla elämän jano?
Suurta ku ensi-iltafilmi, ei vaan suurta ku maailma lapsen silmin.
Rakkauden katse ja maailmankaikkeuden kauneus teki musta kiltin.
Enää ei pahuuden ote musta kaikkea nyhdä,
kun sain sen konkreettisen kokemuksen, että yks on kaikki ja kaikki on yhtä."

Jepps, mut pitänee tästä kohta häippästä. :) 
Iloista alkavaa viikkoa! <3 

Viivi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3