7.5.2013

Look me in the eyes and say it's true -

"Hyväs haipis, huonos hapes, ku mutsi kysyy, et mitä sun arkeen.
Kuunpaisteest pois ne pyrkii diskoihin laulaan ja hyppiin.
Panoraamanäkymän nään näkyjä. Pääs hälyttää, ku hävis huono darras.
Räp oli mulle harras ku Rossille parta.
Boss. Malmille malja.
Frägä navigoi iisii puolunes, puollukemis lavalle, oon puolunes.
Puolet oli unes ku soi nää tunet. Nyt ne maksaa ajatuksist mont hugee.
Räp-rätit ja ryysyt. Pari kyynaamaasyyhkyy, oi voi, nyyhky.
Kuustonninen sanoi ei voi tyytyy ennen ku on 6K myyty.

Heei, kuuleeks mua kukaan?
Kuuleeks mua kukaan vai oonks mä yksin, oonks mä yksin?
Mä tulin tänne huuteleen, kai joku mua kuuntelee.
Mä tulin tänne huuteleen, kai joku mua kuuntelee."

Tytölleni <3
Suomi voitti ranskan, oli aamulla ensimmäisenä pakko tarkistaa texti teeveestä et miten oli ottelussa käyny. Ku ei me ehitty kahtoo ku eka erä :( Oon kyl ylpee Suomesta, Usa me ehkä viel voitetaan mut en usko et pärjätään venäjälle. 
Mua vituttaa yks homma tääl, vähä liikaa tällä hetkellä. Tääl on siis yks nuori joka on syntyjään venäjältä ja meil on aika paljo ollu yhteenottoja sen kaa niin, jotenki tuntuu et kaikki ajattelee et aina vaan me kiusattais sitä ja muuta kaikkee. Mut kyllä sekin meitä kiusaa eikä asia oo myöskään niin et me oltais aina se osapuoli joka alottaa. Mä oon ollu vaikka mikä huora, läskiperse, idiootti, saatanan typerä, aivoton paska, arvoton, ällöttävä..jne. 
Ja huora, on ehkä pahinta mitä tytölle voi sanoo. Ja mä jos sanon tolle vitun pennulle jotain niin sanon sitä, venäläiseks tai ryssäks. Ja se on mun mielestä todellakin oikeutettua. 
Tää pentu on myös lyöny mua monta kertaa, 2 kertaa mä oon lyöny takasin mitä jollain asteella kadun, koska toivoin et en ois vajonnu hänen tasolleen. Sit hän on sylkässy mua naamaan ja vaatteille, ja potkassu, töniny ja uhkaillu mm. et tappaa mut. 

Kun arki on tällästä niin pitäskö pystyä ite paranee ja jaksaa tehä kaikki koulujutut jne. 
Vituttaa. Ku tätä ei oo saatu loppumaan. Ja kun ei aikuiset oo oikee puuttunu tähän, tai on antanu tän mennä näin pitkälle niin oon sit kokenu että mun tarttee puolustaa itteeni ja itsepuolustukseks oon valmis hakkaamaan toisen ihan kunnolla tarpeen vaatiessa. 

Kylhä siinä niin kävi, äiti sai potkut. Mut sil on sitä irtisanomisaikaa kait kk tai pari. Tää on pelottavaa, ku kokonaan uus juttu. Mut kyl me kuulema taloudellisesti pärjätään. 
"kun elämä sulkee jonkin oven, se avaa ikkunan.. ihmiset vain yleensä jäävät tuijottamaan suljettua ovea, eivätkä etsi avattua ikkunaa." 

Menin eilen Winhalla koulua, vitsi se kulki hienosti. Olin oikeen ylpee meistä. :) 
Oli ihana vaihteeks onnistua. 
Mut kyl toi kouluratsastus on mun vahvuus. Torstaina ois sit se maasto. 

Yks ohjaaja toi tänään sen pikkusen koiran tänne, tosi sulonen. 

Pink - just give me a reason 
 Jason Mraz - Im yours

P.s I Love You

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3