31.5.2013

Painostava ilma

Tää päivä on ollu aika surkee, samoin ku eilinen. Eilen tein muutamia vääriä valintoja joita sit myöhemmin kaduin. Ja tietty niil oli kans seurauksia kuten se et tänää en päässy ulos. 
Mua on vaivannu viime aikoina kummallinen ahdistus, itsetuhoiset ajatukset, mut terve minä kaikin keinoin vastustaa sitä viiviä. 
Onhan tää vaikeeta ja se lähenevä palaveri stressaa...jos se menee hyvin oon varma että voin paremminn. 
Parhaani mä teen, en haluis millään epäonnistua mut välil se on välttämätöntä...kylhä välil on vaikeempaa, mulle kerrottii tänää että heti jos alkaa ahistaa ja itsetuhostuttamaan mun on pakko kertoo ohjaajalelle...ja kylhä mä itsesuojeluna niin aionkin tehä. 
En tiiä, toisaalta mul on joitaki pelkotiloja sen psykologin tapaamisesta johtuen. Pelkään et se ei usko mua ja että se vähättelee mua. En tiiä. Mut jotain hyvääkin saan ottaa mun kanin tänne kesäks :) 
Me rakennetaan sille häkki tohon ja sit mie hoijan sitä tääl. 

Mut tosiaanki aika epävarma ja jotenki hämmentyny olo ja aika alakulonen mut eteenpäin vaan. 
Tänää sato vettä, ihan kiva ilma vähä puhistu. Mennään huomenna ehkä käymään ilomantsissa ja haetaan jyskistä ulkokalusteet ja pari aurinko tuolia. Tuhlattiin tänää jotai 800e rahaa ku aamul käytii ostoksilla :) 
Mut elämä kallista. 
Saan muute maanantaina ruveta käyttää mun omaa puhelinta! <3 Saan päiväl tarkistaa tekstarit ja ottaa sen ulos mukaan ja muuta. 

Mut meen, moikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3