22.4.2014

Its all about you #


Tänään lupasin siivota auton äidin kanssa, olen jo käynyt Zilin kanssa tunnin lenkillä ja onnistuin kastelemaan mun reinot läpimäriksi. Viemme myös tänään auton katsastukseen, äiti on soittanut sossulle ja sieltä tuli lämpimät terveiset. Kaikinpuolin ihanasti alkanut tämä päivä. :) 
Tosin tuo mun hurtta on käyttäytynyt kun idiootti, vielä taitaa eilinen lenkki väsyttää kun on niin vaisu ja hölmöilee vaan. 

Ajattelin tänään laittaa teille mun todistuksen numerot tähän. :) Ka oli siis 7.9 ja oon ihan tyytyväinen sillä luulin että se tippuis alle 7.5 

Huomenna ois luvassa haravointi talkoot mut onneks täs rivarin pihassa ei ole hirveeti haravoitavaa ::D Toista se on sitten kun on se yli 2ha pihamaa. 
Toivottavasti päästään huomenna katsomaan yhtä taloa Vieremältä...se vaikuttaa hyvältä mikäli nyt siinä sit on vaan perustukset ja perusasiat kunnossa. 
Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa tää talon etsintä kun kaikissa on tähän mennessä ollu semmosta vikaa et ne on pudotettu sitten kokonaan pois listalta. 
Mutta mie lähen nyt äitin kaa ton auton kimppuun. :) 

Heippa! 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3