27.4.2014

Lauantain hyppelöitä!

Tyhmätyhmätyhmä posti!! Tää tapahtui varmaan aika monelle muullekkin elikkä siis koulusta tuli paperit posti oli kirjannu niihin 25.4 toimituspäiväksi, kuinka ollakkaan paperit oli lähetetty 10.4 ja viiminen päivä soittaa hingunniemeen ja vahvistaa tulonsa soveltuvuuskokeisiin oli 25.4 klo 15 ja mä sain ton paperin joskus illalla. Tosi kivaa, eli eikun huomenna maanantaina sinne soittamaan ja selvittämään tää postin tekemä erehdys.
En usko että mun pääsykoepaikka meni sivusuun tän kömmähyksen takia, koska pääsiäinen pisti postin sekasin.


Kuitenkin pääsykokeet olis parin viikon päästä. :)
Jee!


Olin lauantaina estetunnilla ja menin Dozalla, tamma oli tosi kiva ja sain sen liikkumaan hyvin eteen. Aluks hypättiin ristikkoo kaarevalla tiellä ja sitten tultiin innaria jossa oli puomi-kavaletti-kavaletti-kavaletti-puomi ja ope käski joustaa kädellä koko ajan. Aluks se tuntu vähä hassulta mut hyvin meni. :) Sit tultiin okseria kokorataleikkaa linjalla, aluks se oli aika pieni. Mut sit ope nosti sen mulle ja Miialle about 80cm korkuseks ja Doza hyppäs tosi hyvin ja kuski oli mukana hypyssä sain opelta kehut hyvästä myötäyksestä.


Saappaat oli siis ekaa kertaa jalassa ja pito oli huimasti parempi kuin jodhpureissa ja ratsastus oli paljon mukavampaa kun jalka pysy hyvin paikallaan. :)
Ens viikolla ei oo valmennustuntia kun sillon on vappu ja talli on kiinni. En tiiä saisinko sitten käytyä normisti tiistaina, keskiviikkona korvaustunnin ja normaalisti lauantaina esteillä. :)
Ärsyttää kun en viime valmennukseen päässy ja tulevalla viikollakaan sitä ei ole.
Doza hyppäs mainiosti ja sillä oli tosi miellyttävä ratsastaa ja olin itse koko ajan perillä tehtävistä ja oikeesti tunti meni tosi hyvin. Voisin hypätä Dozalla useemminkin...;) Onhan se mun hoitsu!
Tunnin jälkeen kävin kahtoo meille tullutta uutta hevosta 7-v pv tamma Malta nimeltään. Nätinnäkönen ja näpsäkkä. Sitten siivosin Pauliinan apuna pari karsinaa ja ärsytti ku olin pyytäny kyydin niin aikaseks niin en voinut taluttaa erityisryhmän tunnilla, mutta tästä lähtien oon sit lauantaina aina silleen et ehdin ottaa hoitsupassiin merkintöjä ja taluttaa erityisryhmän. ;)
Eipä mulla nyt muuta!


3kk ja lähen pois mehiksestä!! <3 mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3