12.4.2014

Remonttireiskat vauhdissa #

Käytiin tänään siis äidin kanssa tsekkaamassa muutama varteenotettava talovaihto ehto 1 ja 2 kuitenkin eivät ole meille syystä tai toisesta sopivia, mutta 3 on mun unelma talo. Siinä on paljon remontoitavaa mutta ihanan siitä saisi. Kauppakirjojahan ei ole vielä tehty niin en viitsi laittaa kuvia tai hehkuttaa siitä hirveästi koska voi olla että tulee joku vielä parempi joka me sitten ostetaan. Kuitenkin voitte olla varmoja että kun kaupat on lyöty lukkoon ja paperit tehty niin tulette saamaan kuvaa ja infoa talosta ja tontista. Tossa meillä olisi oma hehtaarin kokoinen piha, noin hehtaari peltoa joka on vuokrattu naapurille ja omaa metsää. Eli yli 3 hehtaaria kuitenkin pihaa. :) 
Siitä virtaa vierestä upea joki, pihaan kuuluu kosken kuohunta ja pihasta näkee sen joen. 
Remonttia olisi ensikesäksi luvassa mikäli me tuo kohde ostetaan. Toivon että tuo on meidän paikka. Koska se oli aivan ihana. 
Yläkerrasta tulisi mun valtakunta siitäkin saisi laittamalla hienon, ja hevoselle on tilaa niinkuin myös kanoille, kalkkunoille, kaneille ja kissalle :D Ja tietenkin Zilille. 

Lähden huomenna takasin Joensuuhun, ei hirveästi huvittaisi mutta enää reilu 2kk niin saan sossun päätöksen mun muutosta tänne, lähemmäs kotia. 

En malta odottaa että posti tuo mulle ne saappaat koska ne on aivan upeat. Ulkonäöltään juuri mun luonteeseen sopivat, rempseät ja rennot. 

Maanantaina tosiaan meen iltavuoroon tallille, torstaina on valmennustunnit ja lauantaina aattelin mennä kans ratsastaa. Sit onkin sillon seuraavana maanantaina jo tulo takasin kotiin <3 Sillä viikolla käydään kans mummolassa ja mie käsken ukkia kiipeämään sinne navetan ylisille ja jos siellä vielä on niin tuomaan mulle vanhat länget sieltä. Niillä nimittäin joskus aikoinaan oli hyvin ilkeä suomenhevonen :D Mutta ne möi sen pois koska se oli niin ilkikurinen ja kun mummo sairastu astmaan ne ei voineet enää pitää sitä. 

Mä oon jo suunnitellu minkälainen ulkokarsina/pihatto mun hevoselle sinne tulee :D Ja äidin kanssa ollaan piirretty meijän suunnitelmia paperille. 
Jep, mutta mä rupeen taas äitin kaa tekemään remonttia pään sisällä :D 

Suokit on parhaita! Mie ja Ilo viime kesänä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3