18.4.2014

Tuulen kuiskaus #

Tuntuu kuin ois kesä. Ulkona alkaa vasta vähän hämärtää, linnut laulaa puissa ja on edelleen lämmin vaikka aurinko laski jo muutama tunti sitten. Mä rakastan kevättä, vaikka se tuokin mukanaan allergian mutta silti. Tää on just parasta.
Just nyt tunnen olevani vapaa, kun saan istua tässä ulkona ja kuunnella kun luonto puhuu. Vaikka olen vain yökylässä mun enon luona. Täälläkin on ne rajat mut ei mulla oo mitään syytä rikkoo niitä kun näin on hyvä olla. Oispa mulla mehiksessäkin aina yhtä rauhallinen ja hyvä olo.
Eilen alkoi valkkaryhmä. Nyt en jaksa kertoo siitä. Kirjotan teille kattavan kuvapostauksen siitä maanantaina. <3
Mä rakastan linnunlaulua!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3