11.4.2014

You came into my crazy world #

Näin pomppasin alas Dozan kyyistä Lauantaina :D
Heppa ei oo yhtä innostuneen näkönen kuin kuski.
Mulla oli tänään asiakassuunnitelma palaveri (ASSU) ja jäin siitä kotilomille. 
Assu meni hyvin, mul on lomat jokatoine viikko ja pidennettyjä lomia Pe-Ma mahdollisuuksien mukaan. Seuraava loma on 21-25.4 ;) 
Se on siis taas pidempi loma. 

Tällä viikolla olin töissä tallilla ma-ke aamuvuoroa tein ja suju ihan mukavasti vaikkakin onhan se rankkaa. ;) Ens viikon teen sitten iltavuoroo ma-to ja perjantaina meen arille yöks. 
Mut siis valittiin este-ja kouluvalmennusryhmiin. Ja meillä on treenit aina torstaisin + valmennukset ja sit on kans kisoja. Ja valkkaryhmät pyörii läpi kesän. :) 
Ompahan sitten ainakin tekemistä. 
Vielä en tiedä sitä, että mitkä on mun valkkahevoset mutta eiköhän se selviä viimistään ensiviikolla kun ryhmät starttaa. 


Nyt voin kertoa teille tästä Unelmasta josta tulee tänä kesänä totta. Elikkä etsitään maalaistaloa täältä kiuruveden lähistöltä ja ollaan käyty asunto esittelyissä. Ja meillä on muutama kohde joista ollaan tosi kiinnostuneita. Peltoa/metsää niissä on sen verran että siellä pystyy hevosta ja muitakin eläimiä pitämään joten hevosen hankinta on ajankohtainen tänä tai viimeistään ensikesänä. ;) Suomenhevonen me meille sinne halutaan jotta sillä voi tehdä myös metsä- ja peltotöitä ja että voin ratsastella sillä, talvella voimme ajaa reellä ja kesällä kärryillä. Monitoimiputte meille siis sitten tulee. Harmi vaan että hevonen joutuu tulemaan toimeen yksinään ellei sitten jotain ihmeellistä tapahdu, että kaveririippuvaista hevosta me emme voi ostaa. 
Mistä sitä tietää että jos jossain vaiheessa meillä on sitten kaksi heppaa toinen enempi äitin käytössä ja toinen minulle enempi ratsuna ;) Aika näyttää. 

Toiveissa olis että kaupat saataisiin tehtyä niin, että päästäisiin kesällä muuttamaan uuteen kotiin = Omaan kotiin. 
Papun ruumis on meiijän pakastimessa, haluan haudata sen sitten omaan pihaan. Päästää sen ikuiseen lepoon sinne missä se saa olla aina meidän luona. :) 

Kesäkuussa mulla on seuraava Assu ja silloin päätetään mun sijaishuoltopaikan vaihdosta eli muutosta Kiuruvedelle tai lähemmäs perhekotiin tms, josta voisin käydä hingunniemessä ja josta sitten aikanaan kotiutuisin kokonaan. Mutta luulen että se olisi korkeintaan vuosi mikä mun pitäisi vielä muuton jälkeen olla sijoituksessa ennen kotiutumista. Ja silloinkin puolivuotta siitä ajasta olisi todennäköisesti osa kotiutumisprosessia. :) 


Mulla on toosi hyvä fiilis ;) Ihana, mahtavaa, superia!! 
Huomenna tosiaan mennään asuntoesittelyihin, joten kerron huomenna lisää sit siitä. 
Tilattiin tänää mulle ne saappaat, toivottavasti tulevat pian! 
"Se mikä tekee sut onnelliseksi, tekee mut onnelliseksi." 

 Kaija koo - Kuka sen opettaa, mahtava biisi! 
Ainakin mun mielestä koska oon ollu 16- vuotta vannoutunut Kaija Koo fani.
Joo veljen puhelimeen tuli viesti että joku on löytäny sen rahapussin :D Pitää lähtee hakemaan... joo hienoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3