1.6.2013

Ansaittu loma meille kaikille ^

Nii mul alko kesäloma oikeestaa jo viikko sitte mutta tänää on sit loputki ihmiset päässy lomalle vihdoinki rankan vuoden jälkee. :)
Onnee kaikille koulusa päättäneille, ja Roosalle ja Villelle <3 
Miun veli on päässy 7.6 keskiarvolla (joka on tosihyvä) ysiltä ja sit se sai viel 80e stipendin! 
Meil on tääl joensuus +32 tänää...onneks on ylihuomenna se assu, saan oman puhelimen käyttöön ja toivottavasti pääsen jo kotilomallekki ens viikol!! 
Eikä tää vuos meni tosi nopeesti...mut me selvittiin siitä. Ei vittu mä rakastan R'ää, en malta oottaa et päästään viettää kesää together. Tähä on meijä eka kesä virallisesti yhessä. 

Mun pitäs käyä ostaa vaatteita, tarviin uuet shortsit muummuassa, on nimittäi liian kuuma keli et vois käyttää mitää muita housuja ku shortsei. 
Äiti oli eilen käyny kattoo jotai asuntoi...toivottavasti se saa sen työpaikan mitä se haki  <3 Ois mun äitin vuoro saaha onnee. 

Mut joo, mä aattelin kustantaa ite Zilille sen sirun...kesätyö rahoist tod näk. Ja mun pitäs kesällä kyllä kouluttaa sitä koiraa...ihan jo rakkaudestaki... Sit oon miettiny et pitäis ostaa sille kunnon nahkahihna ja reppu ja kunnon hyvät valjaat ja hyvä panta. 
Rahanmenoa on siis luvassa, pitänee siis varmaa säästää kaikki viikkorahat ja kesätyörahat Ziliä varten :P 
No mut se onki mun rakas johon sijotan mielelläni! 

Kesällä haluan viettää paljon aikaa rakkaitteni ja ystävieni kanssa, uida, syödä jäätelöä joka päivä, ottaa aurinkoa ja hoitaa mun lemmikkejä, lukea hyviä kirjoja, parantua. 

 
Rakastan kesää, mut nyt miun tietokone aika rupee loppumaan. Täytyy siis mennä. 
Mutta mul on kaikki hyvin ja oon ilonen tänää ollu ja aion ollakkin :D 
<3 Rakastan teitä! 

Viivi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3