19.3.2012

My Day ~

Hmm...koulua oli tänään siis 8-15.30 ku päästiin aikasemmi siel kaupungista lähtee. Noni sitten oli ihan iloset fiilikset mitä nyt vähän väsytti. Nyt sitten "anteeks ku elän" fiilikset tekevät tuloaan. Mua pelottaa terkkari on napsinu meijä luokalta tyyppejä johonki 15v tarkastukseen, toivottavasti ei ota mua vielä..en halua että se näkee mun kädet. 



Roosa sano että kun mä satutan itteeni mä satutan sitä. Oonko julma ja itsekeskeinen? 
En, mä en voi itelleni mitään. Oon pahoillani mutta tää on mun tarinani. Ja kaikkien tarinat eivät vain ole niin kaunista luettavaa. 

Joskus ihmiselle saattaa tulla semmoinen tilanne että ei osaa kertoa huolistaan ja murheistaan kenellekkään. 
Voi olla myös että ei uskalla tai viitsi kertoa. 

Noniin, kuitenkin kuten eräissä laulun sanoissa sanotaan:" Tää korttitalo romahtaa, yksi kortti kerrallaan..."
Käykö mullekkin niin? Romahdanko lopulta pohjattomaan kuiluun josta en pääse ylös omin avuin. Vai olenko siellä jo..?

Täytyy laihduttaa. Haluan olla laiha ja kaunis. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3