12.3.2012

shadow of me

Tää päivä on ollu ihan meedium. Koulussa sitä samaa mitä aina. Voisin nyt vaikka kertoa itsestäni hiukan...eli olen 14-vuotias elämän koettelema tyttö Savosta. Minua on kiusattu ja syrjitty koulussa ensimmäiseltä luokalta lähtien, sen takia pelkään sosiaalisia tilanteita. Mulla on paniikkihäiriö. 
En oo koskaan ollut erityisen hyvä koulussa...nyt kasin kevät menossa ja mulla menee entistä huonommin. 
Mulla ei oo isää, se kuoli -06. 
Musiikki on mulle todella tärkeetä, en varmaan olis tässä jos ei olisi musiikkia. 
Mulla on asioita joitten takia jaksan tätä elämää. Niitä asioita on: elämäni tärkein ihminen serkkuni Roosa. Hän pitää mut pinnalla, paitsi silloin kun me riidellään...sillon Roosa upottaa minut kuin ankkurin. 
Minun koira, Zilin vuoksi jaksan herätä aamuisin. 

Mä haluaisin puhuu jollekkin joka vois auttaa mua. Mut en pysty, mä en koskaan näytä mitä tunnen enkä pystyisi puhumaan siitä. Mua on sanottu tunteettomaks, mutta en mä ole. Mun tunteet ovat piilossa katseilta. 


Sisälläni surua, poskella kyynel, mielessä vapaus. 

En tahdo olla yksin.


  



  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3