22.3.2012

Viikko lähestyy loppuaan (:

Alkuviikosta olin niin väsyny että en ehtiny kirjottelee mutta tässä pieni yhteenveto tiistailta ja keskiviikolta: 
Tiistaina koulualko kuviksella jonka jälkeen olis ollu kotsaa ja sinne cittarille meno mut ei huvittanu lähteä joten lintsasin, tosin käytin sen 2h hyödyks lukemalla enkun kokeeseen jonka piti olla torstaina mut se siirty ens viikon tiistaille :) Tiistai iltana olis ollu kans vanheimpain ilta johon minua tai äitiä ei huvittanu mennä niin en sitte menny ja valehtelin lv'lle päin naamaa sepittäessäni tarinaa miks en ollut siellä oon patologinen valehtelija D: 


Keskiviikkona ei tainnu tapahtuu mitään järin normaalista poikkeavaa enpäs muista (: 


Tänään sitte oli liikassa hiihtoo ja meni ihan hyvin joo mut kaaduin kahesti :D En tajua miks kaaduin ku ekan kerran seisoin paikallani levähtämässä ja siitä vaan kupsahin kyljelleni ja toisen kerran kans paikoiltani kaaduin :) Sit liikan jälkeen oli matikkaa ja mut tungettiin erityisopen tunnille kun oon niin huono matikassa mutta joo siel oli ihan kivaa ja paljo rauhallisempaa ku siel "luokan" tunnilla et voisin käyä jatkossakin, ehkä jopa oppisin jotain. Me ollaan tällä hetkellä menossa Pythagoraan laissa ja oon mä ne asiat tajunnu :) 


Nii sit viel olin pyörällä koulussa ja tänään on satanu vettä koko päivän ja pitäs kohta lähtee käyttämään Ziliä (: Noh ei se mitään.






Huomenna ei pitäis olla mitään erikoista mutta Lauantaina meen Roosan kanssa kattomaan nälkäpelin (: Oon lukenu sen 1 ja 2 osat, ja tykkäsin tosi paljo vaikka olikin aika hämynen ja välillä pelottava. 


Jooh, ei mulla nyt muuta voisin tehä vaikka läksyjä ku tuun sieltä ulkoo ja ainiin huomenna on kans tt'n koe -.- ja saatiin koealue viim. perjantaina...jess!!


Iloista Torstaita kaikille! ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3