26.3.2012

That was then and this is now!

Tää päivä kulu Niinan ja Zilin kanssa ulkoillessa ja valokuvatessa. Koko päivän on ollu kanssa hirvee päänsärky varsinki nyt illalla, eikä mitkään lääkkeet auta (onneks saan vihdoin rillini perjantaina). 
Huomenna olis enkun koe ja sellasta kaikkee pientä kivaa ollu koulussa mutta enpä ajatellu tän päänsäryn takia mennä ja se on äitillekki iha ok et oon kotona jne. 
Oon yrittäny päästä angstaamisesta pahanolon purkamisesta itseeni ja kaikesta siihen liittyvästä eroon...tähän mennessä mennyt ihan hyvin. Tästä tekstistä voi saada aika kurjan vaikutelman mut ei oon oikeesti ihan ilonen tuon päänsäryn takia ei vaan huvita tunkee hymiöitä. 


Kevääseen tuli muute taas takapakkia ku tuol sataa lunta :< NOUUUUU!!!
Ainiih mun horoskooppi tänään tällane: 
"Sinun ei pidä ottaa itseäsi liian vakavasti tai ottaa vastuuta kaikesta mitä tapahtuu. Ota rennommin. Joskus olet vain yksi ratas suuressa koneistossa, etkä voima joka pyörittää sitä." 
Luen horoskooppini joka päivä ja jopa uskon niihin (: Tuo tänpäivänen oli tosi selvä viesti ja siinä kerrottiin tarkasti mitä mun pitää tehdä.
 Oon alkanu ajatella et voisin mennä armeijaan, kun serkku mainitsi et haluais USA'n sotilaaksi...heh! (hieman pissis, hienohelma kyseessä) tota joo, niin sit juttelin äitin kanssa niin hänen mielestä sopisin armeijaan. Ois se ihan kivaa joo tälleen tarkemmin ajatellen (: Oon ajatellu ammateiksini: jotain tavallista hanttihommaa: myyjä, lähihoitaja, kirjastonhoitaja jne., ratsastuksenohjaaja/Hevosenhoitaja (hevosharrastusta 6-v takana), lomittaja, koirapsykologi, hevoshieroja, kengittäjä :DD Että aika eläinläheisiä ammatteja. 




Haluaisin isompana perustaa oman tallin jossa mulla olisi omia suokkeja ja sitten pari täyshoito paikkaa vieraille hevosille (: Siellä voisin järjestää vaellusratsastusta jne..Siellä voisi olla myös eläinsuoja, pari paikkaa koulutusta tarvitseville "ongelma koirille", sitten mulla olisi muitakin elukoita (lampaita, koiria, kissoja, marsuja, kaneja.) Äitini kanssa haluaisin siis sen maalaistalon perustaa :) 




Tulipas aika pitkä postaus mutta ihan sama :D Tuskin kukaan näitä muutenkaan jaksaa lukea vai? Itsellenihän minä täällä kirjoittelen...laittelenpa pääsiäis aiheisia kuvia piristykseksi. 
Öitä!
P.s. Mielestäni kevät on parasta aikaa koska: 
- ihmiset alkavat pukeutua värikkäämmin. 
- Lumet sulaa. 
- Luonto herää. 
- Linnut alkaa laulaa, ja purot solisee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3