30.3.2012

Ylitse pääsemätön suru

Perjantai, mikä jumalainen päivä :D En oo muute ollu tällä viikolla koulus ku vaan 3pvn Ma, To ja Pe... 
Hmm...sain tänää vihdoin ne rillit, jaja Zili täytti tänää 15vk ja Papu varmaa lopetetaan tänä keväänä :( Se on huonossa kunnossa...se on tosi laiha, mut se saa ripulin kaikista sellastista lihottavista lisukkeista sen ruuassa...hmm...onhan se jo 4v 5kk ihan kiitettävä ikä mun mielestä..ikävä mulle tulis. 
Aina ikävä luopua lemmikistään, mut rakkauden hinta on luopuminen. 

Mut sitten muihin asioihin, niin oon yrittäny parantaa tapojani öö...kaiken suhteen mutta ihmiset ei näytä tajuavan miten raskasta on muuttaa tapojaan..jooh...kuva tähän väliin --> 
 Semmosta...
Musta tuntuu et minä ja Roosa ollaan kasvamassa erilleen. Ennen oltiin niin tiiviisti aina kahestaan mut nyt molemmilla on omat jutut ja ollaan käyty aika rajuja riitoja joo. 

Oon kans miettiny et pääsenköhä luokaltani jotenki tää kasi menny ihan penkin alle ja kaikki aineet on ihan hepreaa...paitsi mantsa (se nyt on ihan helppoo kelle vaan) 

Tekis mieli vaipua jonnekkin itsesäälin ja angstin rajamaille, mut koitan roikkua vielä joissakin köysissä mitkä pitää mut pinnalla. Yritän mut aina ei voi onnistua. Jos luokalleni jään niin se on sit viimistään se mikä mut hukuttaa...en kestäis kaikkia koululaisten ylenkatseita, halveksuntaa, haukkumista, syrjintää ja joidenkin seiskojen kanssa samalla luokalla olemista ne on sellasia vittupäitä. 
mmm...taas hyvin mielenkiintoista tekstiä mutta nii ei tartte lukee...tuskin kukaan lukeekaan.             
Mitä mä oikeesti teen mu tulevaisuudella? Voisin olla parempi ihminen ja poistua tästä maailmasta ja antaa muille tilaa, tilaa nousta mun paikalle. 
Meinasin kirjottaa tähän vielä mun tänpäiväsen horoskoopin mut en jaksa kun se on sen verran hölmö. 
Ainiin vielä lisää surullisia uutisia (minun kannalta) Mun lemppari hevonen myytiin tänään Rovaniemelle enkä nää sitä varmaan enää :'( Kauhee ikävä jo nyt...meil on onneks mahtavia muistoja, meijän välillä oli ainutlaatuinen ystävyys suhde. Kenenkään muun hevosen kanssa en oo sellasta kokenu. 

Rakkain Gami <3 Ikävä...

Mut lähen suihkun kautta nukkumaan, heippa! Huomenna sitte kuntoilupäivä, rasittaa pelkkä ajattelukin...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3