18.8.2013

Asiat on muuttunu

En oo jaksanu käyä koneel taas aikoihi en muista millo viimeks oisin kirjotellu. Kuitenki. Kaikenlaista on tapahtunu mul on liikkumavapaudenrajotus tiistaihin asti...omista toilailuista. Eka koulupäivä nii kyttäboksil takas laitoksee...että näin täällä. Mutmut. Yritän nyt ottaa iisimmin ja päästä alottelee tätä lukukautta. Eiköhän se siitä. Oon taas miettiny mun tulevaisuutta ja tajunnu et en mä haluu ainakaa viel ammattii hevosalalta. Nyt on semmone kaus et heppailut ei pahemmin kiinnosta...ei oo hirveetä motivaatioo käyä tunneil tai mitää. Toivottavasti viel täs kuus pääsisin käymää himassa. En tajunnu miten törkee mä oon esim mun mutsille kun toilailen kun se oikeesti haluis mut himaan. Ihanku en arvostais sitä pätkääkää tmt. Mut mähä arvostan 150% rispektit mun mutsille. Ralastan sua <3 ja anteeks. Uus suunta mun elämässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3