29.8.2013

Choose your last words, this is the last time Cause you and I, we were born to die


Mä tapasin eilen yhtä miestä. Tein tosi typeriä tekoja, ja päädyttii tekee jotai mistä mä en oo varma et halusinko. Eilen olin viel tosi ilonen, ennen sitä tapaamista. Mut nyt mua ahistaa ja masentaa. 
Mä en haluu tuntee tämmöstä. 
Mulla on suomeks sanottuna ihan kamala olo. Omia ulkoiluita en oo saamas takasi ainakaan ennen 19.9!! Sain ne 2 päivää sitten. 
Jjoo. Elämä maistuu taas vaihteeks paskalta. "Ei se näytä niin paskalt jos sen riman laskee alas, mä lasken sen viel alemmas." 
Mä oon koulus täl hetkel, pyysin R'ää soittaa mulle kun ehtii. Mut ei se oo viel soittanu. Mun on pakko puhuu jonku kaa joka ymmärtää mua.
Mä oon kyl aivan hemmetinmoinen idiootti. Täys typerys. Miks mä tein sen? 
Miksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiksmiks?

Don’t make me sad, don’t make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don’t know why
Keep making me laugh
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime


Mun tekee mieli itkee. Mut itku ei tule. Mul on oikeesti tosi paha olo. Musta tuntuu et mehiksessä kaikki inhoo mua ja aattelee pahasti. 
Anteeks. Mä vihaan itteeni.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3