23.8.2013

Mihin tarinaan mä kuulun?

Oon menossa Kuopioon. Oon istunu bussis jo pari tuntii. Mua väsyttää. Tän viikon oon ollu tosi ahkerana koulussa ja vaik mul oli pari sivuu rästitehtävii matikassa nii tein ne eile. Ku meil o maanantaina matikkaa enkä varmana jaksa sunnuntaina loman jälkee niit tehä. Sunnuntaiks jäi kuitenki jotai läksyi äikästä. Koulu on rankkaa..mut haluun hyvän tokarin nii ei auta muu ku opiskella.
Ihana nähä Zilppu <3 mul on sille herkkuja mukana. Ja nään kans mun molemmat veljet tänää ;) Ihanaa! Myö ollaan kpos iltaan.asti ku jessen sotilaskuletus tulee kait joskus puol7 nii viiään se sit sen kämpille ja jotai :)
Oispa tupakkaa..pitänee mutsilta pummia muutama rööki. :D
Meil mehiksessä pystyy polttaa...ärsyä ku ei oo röökii.
Mun muute pitää suunnitella joku.patentti meijä takapihan porttiin ku Zili on oppinu aukasee sen ;/
Mokoma hurtta. Mut nii...teen varmaa huomenna sen Zili postauksen :) Siitä tulee hieno...vaikka meijä zilppu inhoo kameraa..se yrittää aina vältellä sitä.  Ei se mitää :P
Sanni - Jos mä oon oikee <3
60 kilsaa viel kuopioon.
Tää loma onnistuu...eiks ni? Ehkä mä tällä kertaa pystyn siihe ja koko homma ei mee tähän:

Ei se siihen mee. EI enää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3