24.8.2013

Tiputtelen esineitä matkan varrelle että löytäisin takaisin mut joku tuntuu keräilevän ne ennen kuin palaan #



Tääl on niin kaunista, ja rauhallista. Hiljasta, ja ruuhka kun liikentees on 3 autoo yhtäaikaa. 
Vika ilta täällä kotona. Pitää nauttia kunnolla, 2 viikon päästä seuraava loma. Mikäli kaikki sujuu suunnitelmien mukaa...mul on siis joka toine viikonloppu lomat. 
Meil on syyskuussa seuraava palaveri, ehkä sillo voisin saaha kolmannenki loman vaik kuukautee. :3 
Jos siis käyttäydyn hyvin, koulu menee hyvin, arki menee hyvin, ja lomat menee hyvin. 
Kaipa ne menee hyvin. Se vaatii multa kyllä paljon mut en epäröi hetkeekää ettenkö pystyis siihen. Kyllä mä pystyn. 
Oon nii onnellinen tääl kotona, eri tavalla ku joensuussa. Tääl mä oon oikeesti kotona. Joensuussa ku oon "kotona" niin mul on koti ikävä. Ei se oo mun koti, väliaikanen asuinpaikka "koti" kuitenki...jossain mielessä. 
Mun pitää huomenna herätä varmaa just joskus kasilta et ehin pakata ymsyms. 
Ennen kahtatoista meijän pitää kuitenki lähtee täältä. 
Jänskättää mennä junalla, ku viime junamatkasta on aika mukavasti aikaa, enkä sillo oo kyl niitä vaihtoja harrastanu. 
Varmaa koko ajan puhun jonku kaa puhelimes :D 
"I really wanna love somebody..." <3 
Maanantaina oon illalla varmaa taas ihan rättiväsyny, eka koulua, ja sit oon 19-21.30 tallilla, sit ku meen yksikköö käyn suihkus ja syön iltapalaa...sit en kuitenkaa osaa ruveta suoraa nukkuu niin luen jotai kirjaa kuitenki sit tosi myöhään ja kuuntelen nrjtä...ja silti herään tiistaina virkeenä :D Hullua. Tai no ei sinänsä hullua, mut mulla menee tosi myöhään. ;< 
Ja mä digaan nukkumisesta...se on ihan parasta. Se levänny olo ku on nukkunu kunnolla <3



Kuluu se ilta näinkin, tupakkaa, kynsienlakkausta ja musiikkia :) 
Lakkasin ekaa kertaa tolla lakalla mustaks, ja kyl on iha hyvä pigmentti ainaki...vaikka tuo oliki joku alennuslakka. Ilta meni ihan mukavasti, käytiin käppäilee tuol ihanalla rannalla, mistä otinki parit kuvat :) Sit ku tultii menin saunaan ja sit saunan jälkee meninki toho pihalle istuskelee. 
Toivottavasti nään ens yönä kivoja unia...:3 Yhtä kivoja ku viime yönä mieluusti. 
Mut joo on todennäköistä, et huomen postailen sit junassa...:D en kyl tiiä niitten postauksien laadusta...mut ei voi mitää. 
Mitähä täs viel duunais...taijan vaa surffailla ympäri internetin ihmeellistä maailmaa (y) 
Siinä aika kuluu iha yllättävän nopee. 
Jumituin facebookkiin O.o 
Pitäis varmaa napata iltalääkkeet kohta puoliin. 
Hmm...mietin et mitä helvettiä mä lähen lukemaan ensvuonna....? 
En oikeesti yhtää tiiä, hevosalalle en lähe, haluun nyt ainaki ekaks jonku rivi ammatin. 
Voi perkele, tullee kiire miettiä :D Ja sit luultavasti painotun koiriin jossai vaihees, haluisin ehkä perustaa kennelin joskus, äitin unelma on koirahoitola, nääs. 
Vittu mikä sana :D Nääs. hehe. 
Spekti - Juomalaulu. 
Hauska biisi. 
"Tahdon heilua hulluna humalassa". 
Joo, ehkä joskus taas. 
Mahtuukohan mun laukku kiinni ku huomenna lähen :D Mul on ollu välillä sen kaa vähä probleeman poikasia. Lähtiessä on aina enemmän tavaraa kun tullessa, why is that? 
Mutta joo...mää tästä väistyn takavasemmalle...oli kiva loma <3 
Ootte ihan kaikki rakkaita!! <3 :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3