19.8.2013

Yritän aina viel vähä enemmän

Mul on ollu tosi kiva päivä. En oo tehny mitään ihmeellistä. On vaan hyvä fiilis. Pääsen huomenna kouluun. JA viikonloppuna lomille <3 Oon niin ilonen siitä.
Mul on Ziliä kauhee ikävä. Ihana nähä se. Voisin tehä sit lomil zilistä postauksen.
Oon nyt menos tallilta yksikköön. Taitaa olla täyskuu. :3
Oon väsyny mut onnellinen. Pitäis viel jaksaa käyä suihkus ja tehä yks koulujuttu(essee aiheesta "mikä motivoi minua"). Sain tänään kalenterin...tykkään siitä tosipaljon. :)
Ainii ja pääsen enon luokse käymää päivälomil. <3 ja kahtommaa rakasta kummilasta <3
Yritän nyt ryhdistäytyy tän blogin suhteen ja kirjotella enemmän. Voisin keksii jonku kivan jutun. Kuten vaikka tehä 'my day' kuvapostauksen. Vaikka sit viikonloppuna.
Ihana ku tääl ulkona rupee jo olee hämärää..ja katuvalot palaa...syksy tulee <3 Syksy on mun lempivuodenaika..se itessään jo inspiroi ja motivoi mua :)
Mul alkaa taas terapia...ootan sitä iha hyvillä mieli....se muute taitaa olla just tiistaisin en kyl oo iha varma.
Ja ku mul viimeviikol oli tapaamine nun uuden hoitavanlääkärin kaa ja kerroin mun nukahtamisvaikeuksista nii sovittii et otan viel melatoniinia illalla :)
Se on hyvä. Ihana mennä nukkuu ku nukahan nopeesti...eo tarvii pyörii 3hoo hereillä :)
Mut hyvät yöt <3 Huomasin saaneeni uusia lukijoita...ja olin tosi ilonen...kiitos <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3