25.8.2013

Matka suomen ympäri

Lähettiin 12.34 junalla ja nyt kello on 15.23.
Molemmat vaihot onnistu hyvin ja kuopios jesse tuli sovitusti siihen asemalle tuomaa villen kämpän avaimet ja bussikortin. Mä sit hyöpäsin seuraavaan junaan ja sit pieksämäel löysin iha ekal kerral tän joensuun junan...vaikken ikinä ollu käyny siellä. Tää juna on tämmöne vanhempi...ja tääl on iha sikakuuma. Siis ei ilmakierrä yhtää ja ulkona paistaa aurinkoki viel. Intercity ja pendolinoki oli aika lämpimii mut ei vedä vertoi tälle. Huhhuh.
Puoltoista tuntii viel. Ei kai täs...surffailen netissä ja kuuntelen musiikkia.
Väsyttää ku herättii yöl ku joku/jotkut koirat piti iha hirveetä mekkalaa ja Zili rupes sit kans vouhkaamaan. Sit otin sen  sohvalle mun viereen ja sit ku se haukunta loppu nii zili muris hetken kaikille äänille...sit se rauhottu nukkuu mun kaa.
Mut hyvin se hoitaa työnsä talovahtina :3
Oon ilmeisesti varkaudessa juurikin nyt :D
En tiiä...mistähä mä löytäisin kullan itelleni :3 Kyl se sieltä tulee viel.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3