30.8.2013

Ristiaallokossa

Mun yks kaveri kerto mulle jutun mitä se on tekemässä. Se tulis kärsimään siitä ihan tosi paljo. Mut se ei ite tajua sitä. Nyt mietin et annanko asian olla, ja tunnen syyllisyyttä. Vai kerronko jollekkin, saan kaverin vihat niskaani, tunnen syyllisyyttä, mut samalla tiiän ees yrittäneeni. Ja toimin kaverin parhaaks. Tää on niin vaikeeta. Voi olla et hän jokupäivä tajuais et tein sen hänen takia, tai sit voi käyä niin et hän ei ikinä ymmärrä. Mut ois itsekästä ajatella että kaveri suhde ois mulle tärkeempi kun kaverin hyvinvointi.
Näissä tunnelmissa mie lähen nyt liikkatunnille.
Kommentoikaaha mitä työ tekisitte....

1 kommentti:

  1. Kannatta ehkä kertoo jollekkin. Mun frendi kerto mun asiat terkkaril, joka kerto porukoil. Olin ensi vihane, mut nyt asiat o paremmi (:

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3