22.8.2013

Faith

Oon koulussa...oon ilonen..pöäsen huomenna lomille. Hypin eilen vitosesta ja kolmosesta hallissa :) Eilen oli mukava koulupäivä, illalla oli vähä tylsää mut ei siin mitää.
Oon saanu uusia koulukirjoja..joista oon ilonen. :)
Mul on tänään matikkaa toisessa pienryhmässä..pelottaa ja ahistaa jonki verran..mut kai mä siit selviin. Pelkään etten osaa mitään. But its okay.
Nyt on oikeesti mieliala pysyny hyvänä, tippuminen pohjalle on tosi rankkaa mut se kuuluu elämään. Meil on tänää liikkaa ja punttisalitunti :) Huippuu.
Ärsyttää ku yks vammane ipana tos lagittaa kokoaja...ei se kai oikeesti oo mikää vammanen..
Mut se käyttäytyy ku joku kehari...
Huoh. Se vinettää kokoajan kaikesta. Ei hirveesti huvittais kuunnella.
Mä neulon taas villasukkia, en samanlaisella innolla kun niitä ensimmäisiä.
Nyt sain 2 matikan tuntia lisää tähä viikkoon..mul on ma,ti ja to matikkaa...jee :D
Mut joo...rupeen tekee äikkää.
Byeskii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3