19.1.2014

Feeling myself #

Heippa! Eilen oli taas joka viikkoisen estetunnin vuoro. Hepat saatiin itse sopia ja mie sain Dinan jonka siis halusinkin. :) Tehtävänä oli kääntäminen, johtavaohja ja laukanvaihto. Tehtiin 
tämmöstä tehtävää: 
Kamalan näkönen mutta siis ensin oli ristikko, kavaletti,kavaletti,ristokko ja myöhemmin hypättiin 4 este vielä pystynä yksittäin isompana oisko ollu jotain 70-75cm :) 
 







Dinalla oli vauhtia tosi paljon kuten vikasta kuvasta saattaa huomata että on siellä jarruja koitettu käyttää. :D Dina oli muuten tosi kiva, mitä nyt niin kamalan innoissaan siitä että pääs hyppäämään. Tunti meni tosi kivasti ja sain opettajalta kehuja. Laukanvaihdot, johtavaohja ja käännökset ylipäänsä eivät tuottaneet ongelmia. Mulla oli jostain syystä välillä tosi pitkä ohja ja sitten on kädet noussu tosi lähelle vartaloa...kädet sylissä. Tuohon mun pitää ruveta kiinnittämään huomioo, samoin kun myötäämiseen noilla pikku esteillä. Isommilla esteillä myötääminen on hyvä mutta jostain syystä pienillä esteillä mun myötäys on tosi rajallinen, vaikka ei sen myötäyksen mikään hirvee tarvii ollakkaan mutta typerän näköstä mun mielestä. :D
Tiistaina sitten taas tallille ja hepan selkään. 

Käytiin perjantaina ostamassa mulle talviratsastushousut. Matkaan lähti B2B mustat softshellit. :) Oon housuihin tyytyväinen, mukavat jalassa ja hyvä tuntuma. Eikä ollu ees kalliit 119e. 
Nyt on hyvä mennä pakkasellakin kun ei oo jalat ihan jäässä. :) 
Viime keskiviikkona ratsastin reinoissa kun menin ilman satulaa. 

Hitto kun jaksaisin yrittää tuolla koulun puolellakin vähän enemmän. Se opettaja vaan on niin ilkeä, että koko koulumotivaatio on kadonnut. Pakko vaan kestää siellä kohtahan se koulu on jo ohi, mun täytyy pitää se mielessä että tässä on kyse ehkä kahdesta kuukaudesta. :) 

Parhaimmillani oon tallilla. Missään mulla ei oo niin hyvä olla. Mun eräällä ystävällä (bestiksellä) on ollut hevonen jo pitkän aikaa mutten oo vielä kertaakaan päässy sitä kahtomaan kun mun oleminen on niin rajattua. Toivon että tänä keväänä pääsisin tutustumaan Annan Mutuun paremmin ja ehkä jopa hyvällä tuurilla käymään Mutun selässäkin. ;D 
Mutta, mun täytyy nyt mennä! 

Ihanaa alkavaa viikkoa! <3

2 kommenttia:

  1. Oli kyllä mukava hypätä ja hepat innoissaan:) Dozakin loppua kohden... Tehtävät on kivoja, mutta välillä kiva kun saa hypätä yksittäistä vähän isompana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ihana on hypätä lopuksi aina isompaa yksittäistä ;)

      Poista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3