8.1.2014

Sä et oo hullu #

Heippa, ja anteeks hiljaisuudesta blogin puolella. On tapahtunu kaikkee ja oon ollu vähä "kipeenä" niin en oo tallillekkaan päässy ja on siinä muitaki juttuja sit ollu mikä sen esti mm. 7vrk liikkumavapauden rajotus hatkojen takia. 
Mut ei siitä sen enempää. :) 
Eilen loppu rajari ja pääsin tallille, tunnin menin Remulla, ja heponen oli tosi kiva. Mitä nyt laukassa otti vähän tuulta purjeisiin ja teki ihme pomppuja ja veti päänsä pilviin ja pakeni ohjasotteita. Nää sen spurtit ihmetytti mua siinä mielessä, että mistä se johtu oliko sillä vaan virtaa niin paljo. Ei se ainakaan kovakätisyydestä voinut johtua koska mulla on joustava ja pehmeä käsi niillä hevosilla jotka sitä vaatii (mm. Remu). 
Kuvia ei oo taas pitkään aikaan tullu, pahoittelen. Iltatunneilta on aika mahoton saada matskuu kun on jo niin pimeetä että kuvista ei näkyis mitään. 
Lauantaina mulla ei oo estetuntii ku mehis oli perunu sen tunnin ja se paikka oli menny. Meen kuitenkin estekurssille mikäli sikäli se pidetään. Siinä on vasta 2 osallistuja ja 6 tarvii että se järjestetään. :/ 
1-2.2 Meen istunta kurssille, ja ootan sitä aika innolla. :) 
Ja 8.2 Apassionata! 

Mulla tosiaan alko vasta tänään kevätlukukausi ja mulla on ihan kaamee olo sen suhteen, koska meille tuli uus opettaja ja sanon suoraan se on täys mulkku. Ihan kamala, todella inhottava ihminen. 

Onneks miun ei tarvii kestää sitä kun pari kk :D 

Nyt kun vuosi on enemmän tai vähemmän onnellisesti vaihtunu on aika siirtää katsetta vähän edemmäs tulevaisuuteen. Toivotaan että tästä vuodesta tulee ihana, onnen ja rakkauden täyteinen vuos mikä pitää sisällään kaikkea hyvää meille kaikille. Tänä vuonna unelmat toteutuu. ;) 

Kevään tullen mulle tulee aina aivan järkyttävä hevos- ja koiranpentu kuume :D 
Ois niin ihana jos meillä ois Zilille kaveri, mopsi tai ranskanbulldoggi. 

Tänään sain äiskältä semmosia uutisia, että ollaan varmaan Maalis/huhtikuun aikana lähössä Espanjaan, mamma on hotellin jo varannu ja lentoja kahtelee. 
Ihanaa ois päästä jonnekkin lämpimään vähän tuulettumaan ja nauttimaan oman perheen kanssa olosta. ;) En oo ikinä käyny Viroa kauempana. Niin ois se siistiä. 

Mä kävin hakemassa hööksin paketin postista, sieltä tuli ihana JH Collectionin vuorellinen college takki, sukkia, hiusverkkoja ja sen semmosta pientä. Se takki on aivan ihana, mariini väriltään. 
Just sopiva tämmösille suht kuiville ja viileille keleille. :) 

Siinäpä tän hetken kuumimmat uutiset. 
Tosiaan oon muuten lopettanu tupakoinnin, tai nyt oon ollu viikon polttamatta, voi kyllä olla että jatkan polttamista, mutta jos teen sen päätöksen niin se on väliaikanen ja max.2 röökiä/pv. 
:D Tää on niin vaikee asia. 
Pitäis kyllä lopettaa kokonaan. Toisaalta voisin tehä semmosen lupauksen että siitä päivästä kun saan päättötodistuksen niin lopetan tupakoinnin seinään!! Oisko hyvä :D 

Mutta lav juu ooll! Lähen tossa 18 maissa taas tallille...kirjottelen huomenna tunnista. 
Ainii nyt on mahatautia liikenteessä, ite en oo siihen vielä sairastunu mutta pitäkää varanne ja muistakaa pestä kädet. ;) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3