8.6.2014

Boy I adore you #

Mua on yritetty kiusata nyt muutamana päivänä mut se on jääny yritykseks. Oon vahva ja oon kiusaamisen yläpuolella. Se ei pysty musertaa mun itseluottamusta enää. Oon sinut itteni kanssa. ;)
Mitä muhun ja Petriin tulee ollaan samoil linjoil meidä suhteesta. Toki halutaan tästä kaikki mahollinen irti ;)
Mä tiedän et Petri on sellanen mies joka särkee sydämii mut mun kaa suhtees oleminen on muutenki vaativaa. Oon niin itsenäinen ja oikukas luonne. Mut jotain hyvääki nii oon aivan umpirakastunu. Ja rakkaus on kaikkein tärkeintä maailmassa!
Onneks huomenna alkaa työt :)
Elämä on ihanaa!
Tossa kuvassa on mun ja Zilin lempipaikka kotona. Joenrannassa sillan alla ;) Siellä on ihana istuu ja ihmetellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3